Separate names with a comma.
Tyvärr inte men du kan läsa dig fram till hur man gör på XDA-forum.
Global Version av 16s för $398: US $397.68 34% OFF|In Stock Global Version Meizu 16s 6GB 128GB 16 s Smart Phone Snapdragon 855 6.15
Låter rimligt. Jag hade OP6T en kortare period för ett halvår sedan och villl minnas att den kändes aningen för tung för min smak. Mi 9 känns...
Någon som kan berätta hur OP7 (ej pro) känns i handen? Tung/lätt?
Detta har diskuterats i OnePlus 7 forumet. Priset på OP7 är mycket lägre i Kina jämfört med i Europa, det är förklaringen. Inte speciellt konstigt...
Tror faktiskt att det bara är runt 1 miljon som bor i Norrland. :)
Sant! Samtidigt visar ju kartan att det finns täckning i de områden i landet där flest människor bor. Norrland ser väldigt tom ut men det är bara...
Beror på vilka övriga band 3 stödjer. De har väl inte bara stöd för band 7 och 20?
Ja, det kan man lugnt säga. Kolla t.ex. min jämförelse med Pixel 2 XL: Google Pixel 2 XL vs Xiaomi Mi Max 3 Gcam Mod with HDR+
Var bor du? Jag hade ju 4G i Umeås tätorter och Halebop/Telia använder också band 7 och 20 som saknas på denna lur. Den måste så fall ha använt...
Vad syftar du på när du säger hårdvarumässigt? Att prestandan är betydligt bättre på Mi 9 får man väl anta men är det fler saker som du upplevde...
Har du testat gcam-modden? Jag har den installerad på min Max 3. Lyfter kameran en hel del, speciellt i dunkel belysning.
Mi 9 lite? Vore intressant att veta hur försäljningssiffrorna ser ut för phablets i samma storlek som Mi Max 3. Trodde snarare att marknaden för...
Ja, precis men den andelen måste vara väldigt liten. Närmare 90% av Sveriges befolkning bor i städer eller tätorter. Det bli en väldigt liten...
Ja, men hur ofta inträffar det? Då måste man bo landet och samtidigt ha en operatör som saknar både 3G och 4G-täckning där man bor. Den...
Jo precis, det är ju individuellt vilka behov man har men ofta betraktas bandstöd som något helt avgörande, ungefär som att telefonen blir...
I Umeå hade jag 4G-täckning på Halebop när jag hade denna lur förutom när jag åkte iväg några mil utanför stan för att vandra i skogen. Då växlade...
Känns inte som ett bra köp. En två år gammal budgetnokia som är känd för buggar och kvalitetsproblem (precis som alla deras telefoner).
Haha, ja det finns hundratals androidmärken. Lite lustigt förresten med den liberala inställningen till produktnamn och företagsnamn i Kina. Inte...
Ja, det kostar väl mer att processa ett sådant ärende jämfört med att reducera priset några hundralappar och sälja den som fyndvara i "bra skick"....
Någon som har tröttnat på denna bjässe och kan tänka sig att sälja den till ett rimligt pris? :)
Är det något som fått avdrag eller blivit nekad att lämna tillbaka en telefon ni köpt via nätet? Jag har aldrig råkat ut för det. Har iofs aldrig...
Det här är en telefon som släpptes ifjol av Meitu. Tror inte den direkt den hade gått hem i Europa. :D [IMG]
Ja, det är verkligen ett otyg med väntetiden. Nej, telefonen behöver inte vara pluggad till datorn under tiden. Det hade minst sagt varit en...
Riktigt så ogenomtänkt tror jag inte beslutet var. Xiaomi köpte ju nyligen Meitu, ett stort företag som nichsat sig på telefoner och appar riktade...
Skickas väl inte till Sverige? Testade att regga ett konto där för några veckor sedan och det gick inte att beställa till Sverige då iaf.
Xiaomi Mi A2 Lite?
Fraktalternativet Global Priority är tillbaka nu. Det var något fel på deras hemsida.
Ok, då är dina krav för specifika för att ha någon enkel lösning. Du får nog satsa på 64GB eller betala moms/tull. Den finnas på Banggood och de...
Honorbuy har ju ett EU-lager. Om du tittar på länken ovan står det "Support Shipping From EU Warehouse". Du slipper alltså tull/moms om du...
Gott!
Inte svensköpt, Enjoy Max finns bara i Asien. Dock finns svenska i menyerna. Jag har haft den några veckor men inte använt den som daily driver....
Jag har en Meizu X8. Den har inte fått en uppdatering sedan i vintras. Meizu är riktigt dåliga på att uppdatera sin globala firmware. Med det sagt...
Låter som ett mycket bra pris. Om köper den och sedan vill sälja den i andrahand är jag spekulant. :)
Kan en Huawei Enjoy Max 4/128 vara intressant? Jag har både en Mi Max 3 och Enjoy Max. Överlag väldigt likvärdig storlek, prestanda och känsla.
Har också märkt att alternativet Global Priority inte finns på tradingshenzhen sedan några dagar tillbaka. Skumt! Hoppas de inte tagit bort det...
Vilken butik var det du köpte den ifrån?
Om Mi 9T känns lika snabb som Pocophone eller till och med snabbare är det en grymt prisvärd telefon. Har haft både Mi 8 och Poco F1 och tyckte...
Hur snabb känns den jämfört med Poco F1?
Ok! Enligt reglerna måste du tagga vilken medlem som lagt bud via PM.