Separate names with a comma.
Synd att de är lika tunga som en ultrabook bara. Känns som att mycket av poängen med en surfplatta får förlorad där. Är helnöjd med Galaxy Tab 7.7...
Någon som testat Mi1S? Ska tydligen vara en upphottad variant av M1 med bättre kamera och något snabbare CPU.
Håller med, alldeles för litet batteri.
Kan varmt rekommendera att göra affärer med HenrikLundqvist. Allt gick snabbt och smidigt!
http://www.theverge.com/2012/10/17/3515158/htc-shows-off-stunning-5-inch-1080p-j-butterfly-phone-in-japan
Det är stor skillnad mellan en gammal androidtelefon med 2.3 och en ny telefon med 4.1. Vet inte om saker och ting har blivit enklare att använda...
Det finns naturligtvis ett mellanting mellan en extremt teknisk och vetenskaplig ansats och rena aftonbladetkommentarer. Jag gav några länkar ovan...
Väntar på att hotmid ska få in den i lager. Har också funderat lite på en Mi-1S nu när den går att få tag på rätt billigt....
Orkar inte leta upp tester men är rätt säker på att S2 har en bättre kamera än Razr. Kanske rent av betydligt bättre.
Tab 7.7 Wifi nu för 2428 inkl moms. http://www.expansys.se/samsung-galaxy-tab-7-7-wi-fi-16gb-silver-light-226797/
Skulle hellre köpt Xiaomi M2 som är erkänt bra.
Vilken ser billigast ut? Vit eller grå? Tycker Samsung borde kunnat satsa på mattare plast istället för glansig. Tycker vit ser helt okej men...
Förnuftet säger Note 2 men känslan Lumia 920. Blir spännande att se riktiga tester av Lumian. T.ex. kan man nog räkna med att kameran är bättre än...
Ni som har den grå, ser den "billig" ut? Plast som ska efterlikna metall kan ibland se riktigt fult ut.
Instämmer. Samtidigt tror jag funktion vinner i längden. Man tänker inte så mycket på hur välbyggd och snygg telefonen är efter ett tag.
Bumpar upp denna tråd. Har känt på Lumia 900 som kändes mycket bra i handen trots hög vikt (160g), så tror inte 920 kommer kännas så klumpig ändå....
Man kan ju titta på bilderna och själv bedöma. Tycker resultaten från iPhone och S3 var bäst även om det inte var jättestor skillnad på några av...
Du var ju inte lite dryg... :p När man kallar den S3 och inte något annat namn (Som ace) är det naturligt att förvänta sig en lur som är...
Usch vad trist om det stämmer. Kav väl leva med sämre cpu än S3 men om den åtminstone haft en motsvarande kamera som S3 och ett batteri på 2000...
Här har du ett jämförande test där Xperia är med....
Japp. Dessutom känns TW rätt bra när man vant sig.
Sonderade terrängen för ett tag sedan och enligt vad jag läst på olika forum verkar hotmid vara en av de bättre butikerna för kinatelefoner. Dock...
Fast är Xiaomi Mi-2 släppt ännu? Tror det kan dröja ett tag innan den går att få tag på. Funderar själv på att beställa den senare på...
S2 och Galaxy Nexus är båda bra telefoner för 2000 kr. Har själv en Nexus men skulle nog valt en S2 om jag var du. Bättre kamera och bättre...
Någon av Sonys mindre modeller kanske? Ex. Xperia P? Det ryktas förvisso om att Galaxy S3 mini med en skärm på 4" ska tillkännages på torsdag....
Den är helvit. http://www.sunrainet.com/wp-content/uploads/2012/02/White-Samsung-GALAXY-Tab-7-Plus.jpg 1500 kr inkl frakt och då slänger jag med...
Intresserad av en Tab 7 Plus? Den är på flera punkter snäppet bättre än Tab 7" 2. Precis som Tab 2 kommer den också få Jelly Bean. Kvitto, fodral,...
Kanske, ska fundera lite. Skulle dock helst vilja ha en nyare telefon.
Lumian mot en tab 7 plus?
Tyvärr har jag redan en sådan men tack för erbjudandet. :)
Imponerande genomgång Boogieman. Dock tycker jag du verkar lite väl partisk. Du missar t.ex. att S3 (och Ativ S) har större skärm vilket helt...
Bump! Ingen som är sugen på en sjutumsplatta? Kanske marknadens bästa vid sidan av Nexus 7 och Tab 7.7. Pengar och ev. datordelar kan också vara...
Instämmer i att 7 tum är bäst. Personligen skulle jag rekommendera Galaxy Tab 7.7.
Håller helt med. Har en GN och önskar att kameran åtminstone hade varit jämnbördig men den som sitter i S2. Det känns absolut inte som ett för...
Hej! Jag har en fin Tab 7 Plus Wifi inköpt i somras med kvitto och fodral. Ni kan läsa mer om den här:...
Jag tror valet mest beror på hur stor vikt du lägger vid en bra kamera. Gissningsvis kommer Ativs S kamera att vara snarlik den som sitter i...
Har också funderat på det. Dock är Stock ICS så pass bra att jag också väntar tills det finns en riktigt stabil rom.
Har haft min in någon vecka nu. Gick från en Tab 7 Plus och har tidigare haft Nexus 7. Det är ingen tvekan om att 7.7 är kungen bland...
Kameran lär också vara något bättre på Note 2. Jag tycker helt klart att ett byte är befogat :)
Finns för 5300-5400 hos flera svenska nätbutiker: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1383306