Separate names with a comma.
För att politiker är kända för att hålla löften [emoji6]
Vill ha. Men tror inte den kommer till Sverige :-(
Hehe
På tal om annat nu är det långledigt för min del. Skön-t!
Asus har inte direkt något bra rykte med att hålla vad de lovar... Tänkte mer på uppdateringar
Vad hände med din lur sen?
Hej. Jag har swish, skickar pm.
Yes det är svensk layout. Skicka gärna pm
Next episode https://play.google.com/store/apps/details?id=net.nextepisode.android
Se på fan. Häcken har värvat Lugano.
Vågar man sätta på sommardäcken eller kommer det snöa mer höhöhöjö
Det är väldigt relevant då comviq importerar mobiler, och det gör alla andra operatörer som säljer telefoner också. All elektronik kommer öka i...
Någon som är intresserade av den? Köpt men har aldrig använts. Färgen är blå. Det är denna modell...
Handlar snarare om att dollarn har stärkts gentemot kronan. Vi lär få se flera prishöjningar på elektronik inom den närmaste tiden då företagen...
Haha läste att han slog producenten pga det inte fanns någon varm mat till honom då restaurangen i hotellet de var i hade stängt
Très impressionnant
I värsta fall så kan du göra en kortreklamtion via din bank och få tillbaka dina pengar.
Google translate ftw!!
Nights keeper på play store
Ja annars är väl andra lösningen att ha Bluetooth på hela tiden. Med tanke på hur bra Bluetooth 4.0 är och hur pass strömsnål den är så vore det...
En del av lollipops urusla design
Genom gps. Finns en stor Tasker tråd, du kan läsa mer om hur det fungerar där.
Tasker
Fucking tåg
Juan Manuel
Hehe ja jo hade en räntefond där jag sålde mitt innehav illa kvickt efter den negativa räntebeskedet Kanske dags att planera semestern nu hmmm
Har du återställt telefonen?
Ja som att ha de i sparkonto är förmånligare... Finns ingen ränta där idag heller. Antingen lägger man pengarna i fonder eller aktier
Indika gissa vad jag åt nyss? 2st chili cheese burgare [emoji18]
Jag är helt slut
Har du provat återställa telefonen, rensat cache och dalvik?
Står lite mer om det här http://forum.xda-developers.com/xperia-z2/help/fix-slow-viewfinder-4-4-4-t2976152 Ska testa min när jag har tid, är på...
Amazon brukar ta in spiegen om du inte orkar vänta tills någon svensk ÅF får in
Ett tips är att vänta tills väletablerade ÅF får in skalet. Det är ett väldigt skumt beteende av ett sådant stor företag att begära ut sådan...
Har tap to wake blivit bättre?
Tror att jag äntligen hittat det perfekta case för mig....
Xiaomi har släppt en actionkamera, xiaomi yi [emoji14]
Jag fick samma, men jag hade inte jobbat tillräcklig för att få deklaration tror jag
Hmm Google är ibland ett skämt. Man kan sortera YouTube videos efter antal visningar på ios men inte på Android [emoji30]
Lol I am also still on 4.4.4 [emoji6] no reason to upgrade atm let all the bugs be fixed Just curious to why sony decided not to upgrade the...