Separate names with a comma.
Jag ogillar såna fastighetsägare som bara går efter pengar. Jag är glad att jag bor i kommunala bolaget här i hbg dem drog in stadsnätet här och...
Vill klaga på att jag har ont i huvudet, och jag drack inget igår.
Gå till en doktor.
Sånt hamnar på minneskortet. hur mycket plats har du ledigt på minneskortet?
Jobbat två dagar. ledig en dag sen jobba en dag sen ledig tre dagar...
Handla dom på julafton... Jag klagar på att jag inte får jobba så mycket som jag vill.
Har sågspånet svällt? ;)
33 :neutral:
Plus att expansionerna kostar.
Då klär du på dig fel kläder... :)
Man behöver inte ha data roaming på, det är bara om man vill komma åt internet när man är utomlands.
Här oså. Sent from my Desire HD using Tapatalk
I och med telenor inte har edge så vill Jag veta. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Var i gbg i söndags och körde bara på 2G en stund och då hade jag edge med min dhd med ett telenor kort i. någon annan som kan verifiera det?
Nä ska gå och lägga mig och sova lite till.
Borde inte det gå göra med locale
Alla är vi olika ;) Så han har klurat ut hur man gör det. coolt. Men mig kvittar det, kör bara 3G och har alltid data igång.
Jag vill klaga på staten för dom infört den lagen. Jag kör så klart dubbfritt. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag vill klaga på alla bilister som inte köper riktiga vinterdäck. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Det ända sätt jag vet är att gå in i inställningar och trådlöst och nätverk och mobila nätverk sen ändra där. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Det där stänger bara av data, samtalen går via 3G ändån. Det är en begränsning i Android som gör så att man inte kan länka till inställningar för...
Nej det går inte. Det ända man kan länka är data. Inte samtal. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Har inte din bank ekort?
Har du tittat på kilopriset?
"En kompass kom till pass Tunnelbanan Västra Skogen, Solna Föraren ropar ut i högtalarna att alla tåg norrut idag passerar Kista utan att stanna....
Det heter radiotjänst i Kiruna. ;) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Har ni läst detta?
Behåll dem.
Nej det behöver man inte. Det är bara om appen ändrat något i rättigheter som man måste godkänna uppdateringen. Sent from my HTC Desire using...
inte jag. är så halt då.
Ska ut och kasa med lastbilen i natt...
På ett företags sida så är där två total kostnad rader, en utan moms och en med moms.
Flytta inte till Skåne! Här blåser det varenda dag året ut. *och jag ångrar inte en enda dag att jag flyttade ner hit för 16år sen.*
Titta du hittade min tråd. :)
Min dotter hittade trehundra kronor på marken när vi var ute i helgen.
Hur nytt hus bor du i? slår vad att det är bara i köket och badrummet som du har jord i väggkontakterna. Sen som många andra säger så är det inte...
Menyknappen-inställningar-trådlöst-mobiltnätverk-återkoplings eller något. Har du något där? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu vet jag inte vilken operatör du har. https://swedroid.se/wiki/index.php?title=APN-inst%C3%A4llningar Men klicka på menyknappen och välj...
riktigt tråkigt. vilket kort var det? det som följde med eller?
Jag håller helt med där att det bästa är att lagra kontakterna på sitt google contacts. Jag har inga nr alls på simkortet, och i telefonen finns...