Separate names with a comma.
Vilken mobil har du!? Testa scanna denna med barcode scanner. grooveshark [IMG]
Testa och ta bort apn type. låt där vara tomt i den rutan.
Ja X10an har väl tre hemskärmar om jag inte minns fel. men jag vet inte vad det är för skärm som spotify är. ta några bilder och posta. :D
i inställningar trådlösa nånting. ska där finnas en dataroaming inställning, låt den vara urbockad så ska det typ vara lungt, och radera apn'n om...
vad är det för stor sida? är det en widget kanske? nu har jag ju ingen x10 så vet inte vad det är för sida.
Om det är på hemskärmarna så håller du in fingret på ikonen och drar ner till tunnan.
den kopplar ner wifi när skärmen släckts, går att ändra i inställningar. men att den inte ansluter automatiskt ska den ju göra.
Jag vet inte hur android fungerar i grunden. men jag vet att ungefär 10% eller mindre ligger kvar på telefonen. och att det är utvecklaren av...
hur menar du? när du sitter med telefonen i handen och surfar? eller när den har legat en stund och skärmen släckts?
http://www.appbrain.com/app/com.Guardam.SmsGuard [IMG] http://www.appbrain.com/app/com.lianyun.firewall# [IMG]
Ja det är farligt att hänga här på forumet.
Det finns några trådar om det och det är oftast för att där är många sms i telefonen. Så radera några sms så kommer den säkert bli snabbare....
sdmove [IMG] Med den så kan du se vilka du kan flytta till sdkortet. Men apparna som man kan flytta ligger lite på telefonminnet ändån.
Det dras från ditt google checkout som du har lagt in ditt visa kort på.
långttryck med fingret på smset du vill vidarebefordra
Sms backup på market. Sparar sms till ditt gmail konto [IMG]
nä det är ingen csv fil. Det är en helt vanlig visitkorts fil. Jag har gjort så själv.
Gå in på gmail i datorn och välj importera i kontakter.
Stackars dig
Jo den heter botfly men den åker inte under huden. Den lägger äggen på benen och sen när den landar på en host så släpper äggen(larver) och gräver...
Det är ett uttryck
Jo nånting sånt.
Nä ska hoppa i sängen och sova några timmar, semestern är slut för detta året.
Låter gött. :D
Grattis? :)
Nä jag ser det :D Jo den är skön tråden :D Hoppas du är tjej. ;):P
Vilken avatar?
Jag har inga problem med utrymmet på min desire.
lämna in den du fick mot pengar... :D
gå in i ericsson teleonen. kontakter och alt-avancerat-kopiera till minneskort. sen stoppa i kortet i datorn och importera till gmail.
Där finns en hel del. 3g watchdog eller något sånt tror jag en heter.
hur ny är jobbtelefonen? Har den minneskort?
Menar du orginal laddaren? 1A
ser inte ut så. Men kan tipsa om originalladdaren.
Man stoppar in usbkablen och drar ner notifikationsbaren och väljer montera sdkort.
Är det en vanlig eller qr code?
Säger som Norsehawk mobil nätverk har bara med data att göra. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=17243 Och kom på en sak, bocka inte i...
man öppnar market och laddar ner barcode scanner.
Ett par boxningshandskar och en boll? :D:D:D:D
i inställningar-konton hur har du det inställt där? villken mailapp använder du? (akillies finns det fler mailappar i SGS?)