Separate names with a comma.
Det låter bra, men för dem som har abonnemang(inte hos tre) redan så kan faktiskt en import vara billigare... Jag kom inte in på den.
Här är det win XP som körs. men har funderingar på någon linux dist. men vad ska man göra med spelen...
Här är det firefox som används. men har chrome installerat.
Det låter intressant, ett sånt program skulle jag typ vilja ha i min dator, och mobil.
Vilka format stödjer android? video som musik.
jag tittar där nu och där står att när man valt 499kr i månaden i 24 månader så står där att surf ingår. Men på dem andra så finns inte det...
ingen fara. den är väl bara för nya kunder eller har jag fel?
Du har missat en liten detalj, och det är anslutningsavgiften. den är ju på 250kr. engångs summa.
du har alltid drop ner menyn nere till höger som man kan använda, sen finns en länk "topp" där kommer överst på sidan.
tittade bara på ena men verka coolt.
Det var en bra recension.
Kul för dig. nja har ju skaffat så "många" telefoner den sista tiden tycker hon... Men jag ska ha en i sommar, om det är i slutet eller början...
nja hon är inte så inne i gardiner eller skor...
Jag lider med dig. Själv vill jag ha en telefon men har inte "råd" enligt frugan...
200kb/s är inte alls farligt, jag surfar i vanlig 3G och tycker inte alls att jag märker av att det är slött(sony ericsson c905). och vanlig 3G är...
Han kanske inte är hemma vid sin dator? men har det gått en vecka utan svar så tycker jag iallafall att man kan misstänka något.
jag hittar det under tilläggstjänster http://telenor.se/privat/mobiltelefoni/abonnemang/tillaggstjanster.html#C45-3694-P45-5869 jag ser nu att...
telenor har ett tillägg på sina abonnemang med 59kr och ingen GB begränsning, men hastigheten är vanlig 3G. vill du ha turbo 3G så kostar...
Jag gillar oxå Sony Ericssons telefoner men ska faktiskt köpa htc magic när den kommer utan tre (usch vad jag inte gillar dem)(nä har telenor på...
vad har du för inställningar på proxyn?
Det tycker jag. :)
klart allt som handlar om sidan + forumet ska stanna i fliken. Men när man trycker på en extern länk i ett inlägg på första sidan så vill jag...
Tackar. reggade mig med ett alias för trodde inte denna sidan skulle vara så bra som den är.
Jag har ett som "suger". när man klickar på länkar på första sidan så öppnas det i samma flik (firefox). det är lite irriterande när man är på...
Okej. så vem ska man fråga? någon som är snäll? skulle vilja byta till "Magnus" om det går. annars så är "Shinzon" ett namn jag brukar använda.
Det låter som spännande nyheter om det är sant! men tar det med en liten nypa salt. :)
Hej går det att ändra namn på sig här i forumet?
Japp vi är lite blyga...
Jag tycker inte det att suger här på swedroid. det ända som suger är att jag inte har pengar till en android mobil.
jo det är ju sant. det är tur man inte bor nära kungens kurva, världens största ikea. Nä det har man inte. men handlat på en wall-mart har man.
jaha då har man varit på ikea idag :) köpt en badbalja till nya dottern. plus en massa annat skit. :) varför blir det en massa annat man köper på...
Håller med dig. sitter här och slår på F5 :D
130.244.196.090 testa denna proxyn istället. mms 130.244.202.030 kanske???