Separate names with a comma.
[ATTACH] I den här tråden diskuteras förhandsbokningserbjudandet för Galaxy 21 Ultra. Period: 14/1 - 28/1 Ingår: Galaxy Buds Pro & Samsung...
De går nu att förbeställa på bland annat Webbis: Galaxy Buds Pro 2 490 kr Tillgänglighet: 29/1 Highlights: "Intelligent aktiv" ANC som...
Hfm. Man vill ju gärna titta på telefonerna först. "Phantom Black" lät lite häftigt så som de beskrev den; med en baksida som inte är blank och...
Galaxy S21 Ultra 5G [ATTACH] [ATTACH] Kamera [ATTACH] Nyutvecklad 108MP-sensor för 2021 med förbättrad pixelmatris (fortfarande...
Ja, nej, se den här tråden. Bör nog undvikas - verkar inte bli ordning på det : Samsung Upgrade+: uppgradera telefon var 12:e månad
Galaxy S21 & Galaxy S21+ [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Display [ATTACH] 48-120Hz 1300 nits (1500 nits för Ultra) Smartare blåljusfilter 6,2"...
Galaxy Smarttag/Smarttag+ med UWB [ATTACH] Highlights: Precis lokalisering med SmartTag+ med UWB-stöd (stöd för AR-lokalisering via...
Galaxy Buds Pro [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Highlights: "Intelligent aktiv" ANC som aktiveras/deaktiveras vid samtal...
Ja, bara det kan ge ~+ 10-15% beroende på vad man gör. Rätt betydelsefullt.
Det har i och för sig inte sagts så mycket om smarttaggarna med UWB-stöd, så det ser jag fram emot. Blir intressant att se hur precis tekniken är.
Då återstår lite mindre än en timme innan presentationen startar. Frågan är väl mest vad som inte redan är känt :)
Efter en lång väntan. Nu väntar en ännu längre väntan på GPU och NVMe-disk :) [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Fick ett mail från Sony nyss om att den där kampanjsajten de använde för förköpserbjudandet kan ha läckt data då informationen legat publikt...
Du behöver kolla upp det för modellen i fråga då det tyvärr aldrig är helt givet att en USB C 3.1-kompatibel telefoner har stöd eller inte, även...
Kl 11:59 respektive kl 12:00. Syns om man hovrar med musen på "postades för X tid sedan": [ATTACH] Eller menade du prick på sekunden? Tror inte...
Bilder från whatsapp eller dylikt brukar ju också hamna lokalt på telefonen - ingen meddelandeklient du nyligen installerat/synkat?
Hear, hear! Städat undan hela julen i hemmet idag med. Lämnade kvar lite av den mer neutrala belysningen, så man får lite extra ljus innan det...
Samsung Galaxy Watch 3 LTE 45 mm 3 990 kr (5 490 kr) Samsung Galaxy Watch 3 LTE 41 mm 3 790 kr (5 190 kr) Samsung Galaxy Note 20 256 GB 7 990 kr...
De senaste gångerna har Benify inte exkluderats, utan då har man kunnat ta del av förbokningserbjudandet. Senast med Note 20 + Galaxy Buds Live /...
Hoppas Samsung Sverige inte muppar till det, som med S20-serien, utan faktiskt bundlar med Galaxy Buds Pro nu då. I värsta fall kanske det bara...
Har någon här erfarenheter av Qliro? Jag har aldrig använt dem själv, men sett att bla. Inet m.fl. kör Qliro numera framför Klarn. Däremot verkar...
[ATTACH] Verkar som Inet fick in en batch med 5950x ur det blå - trodde det skulle dröja till typ mars i bästa fall med tanke på att de är slut i...
Låter lite märkligt då de väl behöver låsa upp bootloadern för att få root-åtkomst för att installera Play-tjänsterna ordentligt? Det går väl inte...
Ah, ja, man måste vara lite observant på Fnac vad gäller säljaren, men det är rätt tydligt när det inte är Fnac som säljer. Lite samma sak som på...
[ATTACH] Liten sammanfattnig av 2021 2020 som de publicerade...
Oj, oj. Blir till att testa lite Raytracing nu då? Var köpte du det och vad fick du ge?
Jösses vilken fart det tog - 25 miljoner nya användare inom loppet av 72h: Telegram adds 25 million new users in just 72 hours as rival apps falter
Bra också att Postnord får lite konkurrens. De har inte varit helt teknikfrånvända, men de blev onekligen omsprungna av Instabox. Det är synd att...
Samsung lanserar flaggskepps-chippet Exynos 2100 - Swedroid Ja, just strömförbrukningen är ju fortfarande ett frågetecken. Prestandan ser hygglig...
[ATTACH] Det var inte så stor skillnad i praktiken, särskilt inte med tanke på att det handlar om "Intel-titlar", där de i regel presterar som...
Apple har rätt låg effekt på sin snabbladdning, och telefonen blir ju inte så varm, så det tror jag inte borde ha så stor betydelse. Men visst,...
Det är lite knepigt att enbart gå på antalet staplar då olika tillverkare har olika värden för staplarna, så det blir nästan omöjligt att jämföra...
Nu har vi rensat tråden på OFT. Tänk på att hålla tråden till ämnet.
Ja, jag har alltid funnit det lite märkligt. Ett tag syntes ju inte kreditutrymmet heller (ungefär som på Klarna), innan de gick över till...
Håll gärna diskussionen till topic / TS spörsmål. Finns bättre trådar för sidodiskussioner.
Det är väl mest kul fakta :) Blir intressant att jämföra sedan när näten är mer utvecklade också, och se om de skiljer sig åt både till...
För mig brukar det komma omkring en vecka efter att paketet kommit fram.
Låter helt orimligt, haha. Hur ser mojängen ut man skall gå runt med? Hur blir det med GDPR om den råkar spela in personuppgifter och dylikt? Att...
Se köptråden för Pixel 5 också: Köptråden Google Pixel 5 - importera till Sverige
Den är lite gammal nu. Från 2016, så jag hade kikat på en nyare variant, så den uppdateras under lång tid framöver. Har en Nest Router jag är...