Separate names with a comma.
Så mao tycker du att det är OK för dig att blåsa andra bara för att spela bort folks pengar och främja ditt "spelmissbruk"? Och sedan helt sonika...
Vad innebär det i praktiken? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
gratis, om du hade läst guiden ;)
Ärligt talat, var det bara jag som kände att den där "Sturridge" (tidigare in ut sluta sprut) var skum? Han hade annonser hela tiden som han sålde...
Visste att det fanns något skumt med den här snubben. Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Den enda tweak jag saknar från ios 6 är Zephyr Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Beställt en :-) Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Tack. Är det säkert att det är en MF60?
För mig som ska endast använda den ett par enstaka gånger så är det inte värt nej men kanske för dig? beror på från person till person :)
Den är operatörslåst och man måste dessutom betala 70kr för upplåsningskoden Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Jag hittade en guide här om hur kan låser upp den.. http://bankie-review.blogspot.se/2013/02/howto-step-by-step-unlock-branded-mf60.html?m=1 Men...
Den där 3g routern från maxi, måste man ha den inkopplad i ström hela tiden?
3g-router WIFI! 16 Mbit/s med fri veckosurf 79 kr http://www.icahemma.se/mobilt-bredband-wifi-3g-comviq-p-18339-c-1574.aspx Vet någon om den går...
Aldrig betalat tull, vet inte ens vad dropshipping är? Du får förvänta dig att det kan ta tid, kanske 1-2 månader och tom 3. Jag rekommenderar dig...
Massor, vad Är det du vill veta? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Ipad mini retina <3 Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Tjo Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Nej tack Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Fuck trött som fan precis skrivit en tentan tror att det har gått åt helvete Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Hoppas det :-P men nej inte än :-) Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
sharkeisha
H*n och så var det med det. Hen är bara pk fasoner från aftonhoran. Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
lol.
Kötpe en seagate 1tb för 299:- under cdons julkalender :p
Har fått min rpi! Den är grym! Behöver dock en fjärrkontroll något som ni rekommenderar? Obs vill inte använda appen i mobilen utan en egen...
Ja, alldeles för lite surf! 100mb är o minsta laget, trodde verkligen att det var "fri surf" men icke tydligen. Inga problem med reklamen om det...
Haha lol riktigt dyra :confused: Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Hur/vad ska man göra om man har ett kontantkort för surf och vill använda den som hotspot? Finns inga billiga mobiler för typ 100:- som man kan...
100:- inkl frakt för galaxy Nexus? :-P Skambud men jaja :-) behöver en telefon att använda som hotspot. Antar att den är olåst? Skickat från...
Jepp Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Vilka nyhetsappar använder ni? Jag kör med : the verge, Engadget, dagens nyheter(inte deras officiella utan RSS versionen som finns på play...
Blev en ipad mini retina från electroworld för 2990:- :)
Klart som fan de ska skynda på 7.1 uppdateringen pga jailbreak :p Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Konstigt hade för mig att det skulle funka så? :O hade nämligen samma problem med min iPad mini innan jag sålde den så det är fortfarande inte...
Du behöver hitta något på cydia som heter mobile substrate titta på den här videon...
Typ som iPhone 5 och 5s :D Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Går att få dem gratis ;) Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Vad är skillnaden? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Uppdatera inte? :p Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Ah I C:teeth: blir så omständigt :p