Separate names with a comma.
Jisses! [emoji106]
@Sweden2 aka saab99lover http://feber.se/bil/art/352143/jesper_och_hans_bakhjulsdrivna/
Shut your mouth city slicker
Tack för denna gången Island [emoji122]
Poor hens [emoji213]
Duck
Island, Frankrike
Självklart!!
Känner att jag måste ta mig i kragen igen och ta tag i det. Fundera till och med på att kanske träna innan jobbet imorgon
Blev en sån för mig oxå... Var ju trots allt på gymmet idag oxå
Curved är ju hemskt, därför ingen vill ha såna och därför de flesta tillverkare kommer sluta producera dem... Platt ska det vara [emoji4]
Godmorgon [emoji4]
[MEDIA]
Ja, dom känns mer stabila men straffar är rena lottningen
Blä
Du glömde utropstecknet, nu kommer Italien förlora bara för det
Kom igen Tyskland!
Riktigt klumpigt! Känns som en Mellberg
Mask?
Sista därav andra meningen i mitt inlägg
Ett godkänt mål menar jag så klart
Bra spel, känns som tyskarna borde satt minst en boll.
Okej du får vara med, bring your pugs
No feeders!
I do
Jo men ville mysa i sängen [emoji16]
@jnsson fattar ingenting!!! Fick plattan att spela tv4play i förrgår och trodde allt var okej. Nu lägger jag mig i sängen starta upp plattan och...
Vi får väl se
Det hoppas jag verkligen inte den gör, jag vill se snabba italienska kontringar och tyskarna systematisk leta sig igenom italienska backlinjen
@Rebecka avverkat 2 avsnitt av falling skies. 2 avsnitt kvar så kan jag äntligen slippa se den i min app på serier jag har kvar att titta på [emoji16]
Yes you did... [emoji23] Lasse kommer ta Fransmännen Ja dagens match blir oxå bra, men tyskarna tar väl hem det här om inte italienarna spelar...
[Modat inlägget] It happens to everyone (no it doesn't) @theExile
Äsch blir gammal köttfärssoppa och en macka
Alltså jag är så dålig på att ta vardagsbeslut....
Fuck jag har inte bestämt mig, sitter i soffan och tiden bara går
Tack för tipset förresten hehe
Finns ingen engelsk version än??!! [emoji50] [emoji50] Har haft mina i typ 1 år och dom har inte släppt en engelsk version.... Lata jävlar [emoji16]
Funkade inte på mina QCY 8 heller
Nej inte blandat ihop dig med någon annan, trodde dock du hade QCY 8 istället för 7 dock... Testa detta [MEDIA]
@jnsson missförståd jag dig eller hade du flashat in ny fw i dina QCY 8 så att du fick engelskt snack i dom vid tex On/off? Edit: Hittade...