Separate names with a comma.
Har beställt en Xiaomi Mi 5S med samma bildsensor som Google Pixel (1) och tänker lägga in portad Google Camera med HDR+. Om bildkvaliteten inte...
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2503442
Vad ingår i begreppet Optik? Är det linsen? Läser man specifikationsbladet så kan man inte veta vilken typ av optik som används? I regel brukar ju...
Nej, tror det gäller alla. En bekant köpte nyligen en P10, hon är tvungen att använda skärmskydd för glidet, tyvärr förstör det P10:ans annars...
P10 saknar oleofobisk coating så om du köper den får du vara beredd på att alltid ha ett glidbehandlat skärmskydd på.
Synd att Nokia inte har det gamla pureview-teamet som såldes till MS. Undrar var det folket tog vägen, om de är kvar hos MS? Lumia 950 anses av...
Swedroids recension av Essential Phone visar ännu en gång att uppstickare på smartphonemarknaden inte lyckas leverera en bra kamera. Vi har sett...
Huvudet på spiken. Särskilt punkt 3.
"Up to 10 hours of use" låter lite klent med tanke på vad den kostar och att den kör Chrome OS. Hade gärna sett upp till 15 timmar så den...
Att den är smalare och tunnare kommer absolut göra stor skillnad. Jag gillade dock att Nexus 6 var böjd på baksidan men som sagt för tjock. Hade...
3800 kr
Det är ju bara höjden som är relativt lika, Nexus 6 är ju mycket bredare och bredden gör störst skillnad för enhandsgrepp. Med det sagt tycker jag...
Du la 600 inkl frakt. Hogr 600 plus frakt. Kör bud i tråden istället för PM.
Låter inte lovande: "Relative to the P20/P25, the core CPU configuration has not changed. MediaTek is still using an octa-core Cortex-A53 setup,...
Den verkar tyvärr inte vara i nivå med SD660, CPU-prestandan verkar vara ungefär som P20, det är framför allt grafikdelen som ska vara förbättrad....
Frågan är varför efterfrågan är mindre än den varit för X20 och P-serien. Tyckte jag läste något tidigare om att de hade problem med produktionen...
X30 måste vara för dyr eller så har de problem med produktionen för nästan inga smartphonetillverkare har valt att satsa på den. Det är något som...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=CF_8Z-g8MLY
Just nu leder @Hogr budgivningen för Mi Pad 2. Har bestämt mig för att skippa Le max 2 och Note 4 MTK. Redmi Note 4X (SD) eller Redmi 4X är...
Det är mest troligt den vanliga modellen. Keramikmodellen finns mig veterligen bara i 128GB utförande.
Jag skulle ta dessa rykten med en rejäl nypa salt. Xiaomi har nyligen släppt Mi 5X/A1 och Mi Note 3. Ingen av dessa har speciellt smala kanter,...
Det verkar som att de använder en sensor med mindre pixlar jämfört med Pixel 1. Förmodligen är det samma sensor i Pixel 2 som i HTC11 (IMX362)?...
Hur viktig är kameran? Nokia 8 är trevlig men kameran är sämre än 5X. Google Pixel går att importera för ca 5000...
Bestämmer mig imorgon. Har blivit erbjuden Redmi Note 4 (MTK) mot Mi Pad 2 av @Krille1869 via PM.
Ok. Får fundera. Ingen som har Redmi 4 eller Redmi Note 4X i bra skick?
Har haft Le Max 2 förut. :) Har du ett foto på märket?
Ja varför inte. Är den i bra skick? Hur är batteriet?
16
700 kr inkl postnord skicka lätt
Meizu M3x är helt i nyskick med kartong och snabbladdare. Kör just nu sista stable av Flyme 5 med mycket bra flyt och batteritid. En välbyggd pjäs...
Mi Note 2 är nu nere på $345 på Hong Kong Goldway....
Ja, andrahandsvärdet på iPhones är rent löjeväckande. Lite samma tendens på OP faktiskt. folk verkar fortfarande betala över 3000 kr för en...
Hur gammal är den? Finns kvitto?
Hong Kong Goldway och Eternal Team har jag beställt av senaste 4-5 åren. Goldway är bäst men de har också det klenaste ubudet. Eternal Team har...
Det verkar onekligen gå lite trögare nu. Min senaste beställning (Från Xiaomi Store på Ali) har stått som "Despatched to overseas (Country code:...
Så här tycker jag man använder telefonens yta på bästa sätt: [IMG]
18:9 men fortfarande tjocka kanter utan hårdvaruknappar låter verkligen inte lovande. [IMG] [IMG] Gamla Nexus 6 känns nästan mer modern i...
Tycker du att kameran är bättre för stillbilder på G5S? På papperet ser den sämre ut, speciellt för att foto i dunkel belysning men vore bra om de...
Så ska det absolut inte vara. Låter som du fått ett måndagsex.
Lenovo Zuk Edge