Separate names with a comma.
Something indeed [emoji16]
Jag som var förvirrad då [emoji8]
Verkade så av trailern du länkade
Vänta lite nu... Kanske jag som är förvirrad men vad jobbade du med nu igen?
That's a skill... Sort of
Är storyn typ att det är en post-apocalyptic värld?
Varför jobbar du natt?
FRRDAG! Tänkte jobba hemifrån men såg mejl imorse att en person som skulle ta emot besökare på siten har sjuka barn så var bara att sätta sig på...
That word @Rebecka
She did for the first part anyway
Perfekt tidsfördriv en grå molnig dag med spridda skurar när man sitter på jobbet [emoji13]
Det är så jävla många trådar i detta forumet [emoji13] [emoji106] [emoji4]
Råttan
Tycker jag demonstrerar my full range of emotion right there [emoji16]
Varför läser du feber!!! Bla bla bla bajs [emoji8]
Borde ju funka på swedroid oxå eller krävs det någon uppdatering från er sida oxå? @bernard Nu kan ni blockera användare bland kommentarerna...
Vikings
Du hade redan tryckt i dig halva när du tog bilden
Sjukt nice ju, vad är problemet?
Zte axon 7
Jaha 1+3 vad tycker folket?
Hahaha åh gud [emoji23]
Fan kan inte xiaomi släppa nya Mi box någon gång, vill ju byta ut boxen jag har nu
Om det är det enda du ändrat på så var nog din gamla spis sämst i världen [emoji1]
Så är det väl alla sporter är underbar för de som utövar eller passionerat följer en sport. Men något speciellt är det med fotboll då det är den...
Vadå pfff? Du hånade fotboll, jag hånade fotboll... What's the problem?
Vad är för sport där 22 miljonärer jagar en luftfylld skinnpåse i 90 minuter medans världen tittar på?
Kul? kul!? Handlar inte om att ha kul, samtidigt är hoppet det sista som överger en [emoji16] Och dom gångerna man får se bra, vacker fotboll, hej...
Huawei
Zte axon 7 dock...
Han är forward, en forward ska promenera för att blixtra till när han får rätt boll från medspelarna. Lägg där till att Zlatan väger 100 pannor,...
Haha
Vad ska han göra, hämta bollen från egen planhalva och sedan dribbla förbi 10 irländare? Som vanligt när det kommer sådana kommentarer så undra...
Tråkigaste matchen hittills
KILL HIM!!
Kom igen nu Sverige!!! [MEDIA]
Flång... I don't know this word. Ja, det ska vara
EA Battlefield 1 stream HYPED
Det har jag
Någon som vet om det går att kolla på tv4play kanalerna med root? Om det inte går var lite bästa sättet att dölja Root?