Separate names with a comma.
http://www.youtube.com/watch?v=VhtIydTmOVU
Cable guy, bästa filmen.
Har inte hunnit prova den än men såg review på tuben och den såg grym ut. Spelar på 360 Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Aha smart, 100:- studentrabatt :-) Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
CDON säljer den fortfarande och det är garanti precis som vilken annan surfplatta du köper. Det finns inga skillnader.
"Problemet" öed slatebook är att den är så pass ny på marknaden och behöver mogna lite innan jag kan eventuellt tänka mig köpa en Skickat från...
Jo jag läste också att skärmen är gulaktig vid vita bakgrunder, det låter inte så roligt ;-/ Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
"Nåra?" Snarare alla Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Jag har ju redan logitech trådlös bluetooth tangentbord men det skulle vara najs med laptop liknande android platta Skickat från min GT-N7105...
Vart hittar du den för 3800:-? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Är det HD-skärm? Har du provat att spela upp 720/1080p video? Jag har faktiskt inte sett någon mobil/surfplatta med tegra4 är det den första...
Är knapparna bra på tangentbordet? Framförallt touchpaden hur är den?
Vad tycker du om den annars Mikael R? Velar mellan den och Nexus 10. Har den HDMI?
pft negradering. snarare uppgradering. Z:an är inte så "vattentät" som Sony påstår den att vara ;)https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=98416
dealextreme :teeth: denna atomizer är tydligen bra...
EGO-t beställd med redbull och camel smak, can't wait x)
Jo jag vet, ska få login imorgon Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
KTH finns inte med Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Någon som kan rekommendera en bra väder widget som inte drar mycket batteri ? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Har den root? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Doods music streamer är mycket bättre imo Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
någon som testat denna mhl kabel från dx?...
för dyrt, jag hade tänkt något runt 200:- :p det är tanken just nu :teeth:
min ena högtalare är kaputt så tog kontakt med logitech och tydligen så var garantin slut, den dog helt sonika av sig själv. fick dock 35% rabatt...
Lol Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Finns det någonstans i Stockholm där man kan klämma och känna på nexus 10? Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
dropped loretta now I'm doing much betta like upgrading to an escalade from jetta
hur blir man subscriber då? edit: nvm fixa den på ett annat sätt, m$ kan dra åt helvete.
fail
vad tycker ni ska man uppgradera till nexus 10 32gb?
cdon
härligt då har man ett par alternativ får dra ner till intersport under veckan
tack jag har även hört bra om haglöfs
Kan du ge länk till den och finns den i svart?
tips på större?
Är ute efter en praktisk ryggsäck till skolan, rekommenderas denna?...
3990:- för 32gb värt? Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
ja, självklart är det min åsikt. Jag tvingar ingen annan på min åsikt :)
nej jag är seriös Jag gillar utveckling men windows har gått åt helt fel håll. Vaddå metro? Det ser otrolig fult och dumt ut, det där är gjort...
Jag köpte en doftfreshner idag till bilen, en sådan http://www.jula.se/doftfreshener-629037 men jag såg en annan bil som hade en av annat märke,...