Separate names with a comma.
Var ju det jag gjorde, vill bara dela med mig tipset. Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
lösningen är att avinstallera skiten, sämre journalistik får man faktiskt leta efter
Varför skulle garantin vara bortblåst? Du har kvar garanti från google.
Det är emulatorn PPSSPP från market https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ppsspp.ppsspp&feature=search_result&hl=en Kan säga att...
VM GULDDDDDDDDDDDDDDDDD
VM GULD TILL TRE KRONOR! :teeth:
Sverige 2-0 :teeth:
Provat tasker? Lite kraftfullare än smart actions och juicedefender
troligvist stulna, använd sunt förnuft. Jag har aldrig och kommer aldrig köpa begagnad elektronik eller telefoner på blocket. Har jag inte råd, ja...
Jo fick det nu, använde din länk btw
Fick bara 15gb, btw om det är ref-länkar ni länkar till så skriv det.
Samma här, gjorde en clean install (data, cache/dalvik wiped) och rullar mycket fint må jag säga.
Alternativet finns nu för mig också (tele2)
Finns inget godare än att äta cheeseburgare som frukost mmmm Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
fullverision kostar 13:-...
Jepp gillar man att anpassa sin mobil så är liquidsmooth riktig bra, finns ute till SGS3 också. Det har kommit bättre uppdateringar till romen sen...
Inga problem och nej när du såväl har flashat JB kan du inte gå tillbaka till varken GB eller ICS Jepp men endast om du använder linux för...
jepp följ min guide
OK om det inte hjälpte så prova att flasha JB igen och precis efter du flashat JB gå in till recovery och wipe factory data/factory och dalvik/cache
Tack för tipset, blev 2st tpu skal för 12:- totalt från ebay. Bra skit :cool:
Prova att flasha JB igen och se om det hjälper men det räcker om du bara gör factory reset i recovery.
Här är guiden om hur du flashar 4.1.2 JB via rsd lite https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=77044 Eller gör en factory reset via recovery...
RC1 ute nu, vågar inte säga att den är stabil!
Bara att dra detta vidare till ARN om inte dem ger sig, så enkelt är det. Man ska inte kringgå lagar och regler som comviq gör. Har för mig att...
tips på billiga och bra cases till ip5 (helst från ebay)?
Vad är ios motsvarighet till 3g watchdog?
Klart det känns bra, är ju riktig kevlar förfasen. Lyxkänsla ;)
prova att rensa data i appen och lägg till kontot igen. synka inte så många dagar (ta typ 3 dagar) och se om det fungerar
ah ok jäkla hittepå grej med nano sim, får väl dra till tele2 butik och fixa hans kort
Hur fixar man nano sim? min bror har microsim atm går det att beställa från operatören direkt eller ska man klippa själv (tele2)? eller kan man...
Ja, nilikin genomskinlig skydd från DX (tror att dem är slut). Det där ljudet är normalt och det är från kameramodulen, det är så på alla high-end...
Hohoho Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Så nu har man fått sin väktarleg:) Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Automatisk rättning har jag på men var hittar jag gissning av efterföljande ord? Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Hur? Funkar inte för mig även när jag har rättstavning på Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Swype rättar inte när man trycker på space som SwiftKey, varför? Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Gillar inte nya play, känns alltför plottrig imo Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Precis det svar jag var ute efter, tack. Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Hur i helvete kan facebook ligga i bakgrunden när jag inte ens använder appen? Är ju förfan inte ens inloggad! avinstallerade skiten på momangen
Tack för hjälpen! Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2