Separate names with a comma.
kötbullar med pasta
ibland hatar jag sl! 1 behöver jag nämna snökaos? 2. (idag) dom ställer in en tur och nästa kommer (vilken tur ) men dom tror 1 buss kan...
funkade :D men det konstiga är att min pappas mobil(spica) funkade inte på :neutral:
http://www.aftonbladet.se/pryl/article8134582.ab Två miljoner användare – i Sverige så du är inte den sista svensken än :p
men då blir sms singnalen ohcås tyst
hur funkar det? jag har installerat det men får den inte att styra datorn ex sätta på den
och om man kopplar i hop med facebook så så fort man ändrar status så blir det det på msn, och andra hållet så klart :(
wrooooooom
+10 på den
min klocka laggade :( hittade inget fel heller :cry: så när klockan var 12 på dan så sa den att den var 9 o_O
mycket tack för gudien var mycket användbar :)
mycket snygga ikoner kan någon göra en: kontakt meny
det funkar att inte upload filen :( vi har dlink dir 635 filen finns ej på deras sida heller
vet någon hur man hittar en hårdiskt som är kopplad till en router(trådlöst)? dlink som köpdes idag tackar för hjälp :)
hur får man bort eller ändrar medelade singnalen när man drar ex ur laddaren? lyckades men sen ändrade jag singal och då blev det som vanligt...
nyss såg jag i prataomvadsomhelst tråden att det fanns en vip medelm vad mennas med att vara vip på forumet?...
fel
snyggt inrett :p
dig ser jag ibland 5/10
[IMG] det här är gott om det är grattis :) presentkort is the shit Afternoon The på lady hamilton hotel men man blev för mätt :(
bra att du fick tillbaka säger bara grattis vilken tur du hade :p och hoppas dom inte har använt dina bilder på kamran (om det fanns några)
kykling med pastaslallad en hemagjord varinat mycket gott
+1 har någon lust att gå genom min sida och kolla efter stavfel eller liknade har uppdaterat fotosidan http://the0fiskis.webs.com/ om...
snyggt bra stol du har ;)
på min spica är det (kan vara liknade) medelhanteraren, tryck upp menyn > inställningar sms begrännsing
den appen verkar vara bra :) ska gensast ladda ner och testa :) man får passa sig anväda taskkiller eller liknade för då försviner dem
som jag nämnde för ett tag sen så är det fortfarande 2 samsung Samsung Galaxy i5700 bilder
tänker en andorid gubbe som går runt eller en sol som går upp och sen går ner på kvällen (solen går upp på morgen och på dagen är solen i...
haha najs skämt :scared:
337
nu sitter en skitstor parabol på granes balkong som stör vår utsikt :mad: dom vägrar ta ner den och kallar oss rasister :mad: men på måndag ska...
man får inget svar i tråden :(
hitler
håller med
söker någon bra musik app (musik spelare) ska vara lätt att lägga till låtar, och om det finns gör så alla låtar blir hyfsat jämmna i ljudnevå...
biogas o_O
vilken tycker ni bäst för msn? ska gå och chatta enklet typ enda kravet jag har
håller med lättare att se sen kanske ett underforum i "Marknad" (eller vad den kommer heta) som man kan tipsa om billiga erbjudanen, företag...
bil
http://www.youtube.com/watch?v=e8keFtWN4SA Laserturken ska göra kaoz med Ung och bortskämd :p