Separate names with a comma.
No worries, segt att du inte kan välja vilka appar som helst, fast dom sagt detta är första gången jag haft användning för det
[IMG] Där ser man, ZTE måste valt ett annat sätt att kör split screen på.
Vad händer om du trycker på hemknappen när du valt ett fönster?
Kan du inte välja vilken app som helst i dina fönster?
Hur vad?
Såg att ni redan skrivit en artikel om det
[emoji13]
bild?
Nej det var ju strul med med deras sändning men försökte googla mig till info och det verkar som det bara presenterade MateBook. Så ingen pojke 9...
Ja för det är sånt vi pratar om i dessa forum
Men va fan presentera dom inte P9
Lol
I know
Huawei MateBook... Hmm
Då kan man inte ligga i sängen ju. Jisses varför låter man inte någon som kan prata engelska presentera...
[ATTACH]
Split screen, äntligen har jag fått användning för det
Nja bättre än så verkar ju hårdvaran vara... Alcatel visar upp Idol 4S och Idol 4 https://swedroid.se/alcatel-visar-upp-idol-4s-och-idol-4/
Alcatels nya telefoner verkar ju riktigt vettiga om man inte använder telefonen till något som kräver extrem prestanda av processorn. Vi får väl...
[emoji21] I have failed you
Vaknade för en halvtimme sen [emoji15]
Hahaha
Red circle, it's red and circular
I need a red circle
Bara köp sugen eller redan tröttnat på Meizun?
Men alla kanske inte vill
Ja just det du köpte ju Meizun för typ en vecka sedan... Hur minns har du nu 5 st? WP, iPhone, Meizun, Huawein... Vad mer? [emoji13]
Visst har den någon typ av fast charging?
Hatar dig, hur är den? Nä alla band gäller har jag för mig
@Rebecka 's far https://play.google.com/store/apps/details?id=com.EAGINsoftware.dejaloYa
Jag kräver svar!
Helvete vad alla ska köpa plattor nu, fick ni panik när alla rapportera att plattan är på väg att dö
Det tror jag också Absolut, till ha begäret kommer om något år haha. Men frågan är om man ska lugna dig ett par dagar och se vad som...
Bara guld versionen och ingen Google play installerat, vilket iofs kanske inte är så svårt att installera i efterhand. Men om man ska ha denna...
Fan blev sugen på att bara köpa Mate 8 istället för att vänta på det som ska presenteras 100% ORIGINAL HUAWEI Mate 8 Huawei Octa-core CPU...
Säkert ett misstag, kollar du på rätt nummer? Du kanske ska kontakta säljaren?
I det mest korrupta landet i väst
Har haft tjejer som sagt att dom vill gifta sig med mig bara för att få mitt efternamn... Sen när jag sagt att i Latinamerika så får inte frun...
Bend, twist, boop, flick
How indeed