Separate names with a comma.
Du behöver nog inte ha något med särskilt högt varvtal med tanke på att den är designad för passiv kylning från början, bara luften rör på sig en...
Du menar genomhörning? Ja, det kan vara bra att ha.
För den som bara vill ha notiser och logga löprundan och gillar att köra pulavsläsning 24/7 samt ha en batteritid på 7+ dagar, så är klockan...
Bose-lurarna är också BT 5.1 va?
Min åskstorm har slutat fungera. Vet inte riktigt vad som kan ha orsakat det, men den lämnar ingen laddning längre. Har lyckats ha sönder min...
Just nu är väl OS:et egentligen deras minsta problem. Det kvittar ju om de kör Harmony OS eller forkar AOSP osv. om det inte finns någon hårdvara...
Byt ut handtagen. De flesta till cyklar borde passa, gärna något som dämpar/mjukare för högre komfort. Exempel: Rubber Handle Bar Grip Gear Hand...
Jag vet inte om man bör fästa så stor vikt vid ETA:n man får då den verkar variera lite oberoende när man lagt sin beställning. Skulle tro att...
Formatet ser trevligt ut i förhållande till batteritiden om 7h i alla fall. Bluetooth 5.1-kompatibla enligt specarna, men däremot inte BT 5.2....
Du kan kika på appen via länken här: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.disney.disneyplus&hl=en Däremot går den inte att...
Först reserverar de om jag inte minns fel, och sedan drar de beloppet först när telefonen skickas. Ja, skalen är dessvärre dyra, men jag har inte...
Nästan så att man vill byta tjänst bara för att sponsra OVPN.
Jo, beloppet i SEK borde vara efter växlingsavgiften. Debitkorten har låga avgifter, så det märks knappt annat än för mer betydande belopp.
Man får vara villig att kompromissa lite när de säljer en produkt till vad som förmodligen är inköpspris. Det är få som gör några större pengar på...
DHL lär du få med moms på. Speditionsfirmorna brukar alltid vara mycket nog med det. Jösses. Var ute med några minuters marginal då :)
Jo, så blir det för alla. Det viktiga är att du väljer priofrakten för att paketet skall hitta rätt sedan bara. Om du glömmer bort att välja prio...
Beställde via Amazon ES då DE verkar vara slut nu (64GB, 128GB finns kvar). €199+€8 frakt. ETA är 14-22 enligt nedan: [ATTACH] Tyskland är dock...
Ja, men testa kanske framdrivet vs mittdrivet först om du inte redan gjort det, för att få en uppfattning om skillnaden. Duger för ändamålet gör...
Ja, nu är den tillgänglig på Google Store DE för förbeställning: [ATTACH] Glöm inte ange "SCHWEDEN" och se till att prioritetsfrakt följer med i...
Ah, intressant. Är planen att göra en triologi? Hittar inte riktigt på Google. Kikar man på IMDB står det det dock "Dune (I) (2020)".
Går filmen på bio, eller blir det någon streamingtjänst?
Vad är det här för fin cykel som Biltema fått in med tillsynes fina komponenter vs pris? Bafang och allt? Tog bild på numret för motorn nedan.
Du kan också skruva åt bromsklossen som i videon här: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=re7rOEmH6mk
Vi har gjort en genomgång av de huvudsakliga nyheterna här: Vi testar skarpa Android 11 – här är de största nyheterna - Swedroid
Nej, inte muttern, utan skruven precis där du ser att vajern passerar.
Du kan börja med att lossa på och sedan dra åt vajern vid skivbromsen. Lossa skruven lite så att du kan flytta vajern, och testa med någon...
Nej, det här påminner ju om besväret med VoLTE och VoWiFi, där det ofta enbart fungerar på modellbasis. Precis så här vill ju ingen ha det. Ännu...
Vad använder du för e-postleverantör? Gmail?
Blir spännande att se när 5G ramlar över hos lågprisalternativen sedan, och om 5G slutligen leder till att det blir "obegränsat" överallt, och hur...
Google har varit så dåliga på att behålla sina hemligheter, men kan de för en gångs skull överraska vore det ju mycket festligt. Att den heter...
Hur är temperaturen på mjölken efter att du skummat med apparaten ovan? Jag finner att många skummare lämnar en rätt låg temperatur för att...
Hur flyter det på tvåan? På fyran tycker jag det blir lite mer smooth.
Det är väl nästan en regel snarare än ett undantag att operatörer man varit kund hos tidigare hör av sig för att locka tillbaka kunder. Har i...
Vilken operatör har du? Så länge du inte har en antik version av Android beror det antingen på att du har tex Fello (där det inte verkar fungera...
Haha, fränt, men jag undrar hur det känns med armarna vilandes på skrivbordet med datorn igång under full belastning. Dels om det blir varmt och...
Tycker det flyter på riktigt fint i Pixel 4 så här långt. Skall bli spännande att se om batteritiden förändras till det bättre nu med en skarp...
Ja, och för 4K finns ju möjligheten att strömma titlarna om man har ett abonnemang för Xcloud (som ju också ingår i gamepass ultimate). Microsoft...
Det var ju värst vad stora skillnaderna börjar bli. Ja, då låter €249 via Amazon mer lockande.
Nej, ingen respons dessvärre.
Det är inte riktigt samma sak längre när man inte kan fira en ny version av Android med att tex äta en KitKat, Oreo eller en paj :) I och för sig...