Separate names with a comma.
Sammanfattning: [ATTACH]
Redmi 9A [ATTACH] [ATTACH]
Redmi 9C [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Redmi 9-serien får också bredare Europa-premiär [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Mi 34" Curved gaming monitor 144 Hz, 3440x1440 1500R-kurvad, 21:9 121% sRGB Pris: €399 [ATTACH] [ATTACH]
Xiaomi Mi Stick BT-fjärr, 1080p (ingen UHD-sticka - what gives?) [ATTACH]
"Mi Scooter Pro Mercedes edition" o_O [ATTACH]
Mi Electric Scooter S1 Lättare/lägre kapacitet, men samma specar i stort. Lägre pris, €399. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Mi Scooter Pro 2 [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Mi True Wireless Earphones 2 Basic med in ear detection. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Pris: €39, early bird €29 [ATTACH]
Mi Band 5 (redan känd förstås). 20% större skärm, spårar fler typer av träning (yoga, hopprep, inomhuscykling), 50m vattenresistens, magnetisk...
Börjat nu: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=xh_I8qNmY_4
Adaptive sync @ 120 Hz, dock endast vid FHD, inte vid QHD+. [MEDIA] View: https://twitter.com/UniverseIce/status/1283220147411406848
Smäll in det här osså, for future reference: Amazon Tyskland / Amazon.de - erfarenheter och tips
De är "tubeless" / saknar slang, men fylls ändå med luft. Går fortfarande att få punktering, men de är inte lika känsliga. Rullmotståndet ökar...
Hur var det med åttorna? Skickades de ut på samma dag? Jag kommer inte ihåg. I vilket fall brukar det gå rätt snabbt från premiär till utskick.
5% på presentkort, max 2000 kr per kort, men man verkar kunna köpa upp till fem kort i en och samma veva. Du kan ju kanske kombinera det med...
Snapdragon 765G är "WiFi 6 ready", så jag skulle tro det. NFC får man nästan ta för givet, även om det inte är bekräftat. Fixed focus tror jag...
Förmodligen något som skett när de monterat den. Var har du köpt den? Egentligen har små dammkorn mycket liten betydelse, så jag tror inte att du...
[ATTACH] Huawei Watch GT. Används främst för notiser och för att logga löprundor. Lite missnöjd över att färgen på siffrorna på boetten släppte...
Var har ni som köpt den köpt den någonstans? Och vad blev slutnotan?
Nej, ta bort plasten. Om du sätter skyddet ovanpå plasten kommer det inte sitta ordentligt.
Jag har samma problem här, haha. De återkommer hela tiden trots att jag stängt av dem. Är dock lite sporadiskt, så ibland visas de faktiskt inte,...
Problemet är bara att de är riktiga tjockisar som väger rätt mycket, så inte särskilt fickvänliga. Fast det är klart att de kanske bantat ned...
Det är nog bara "Singles day" tätt följt av Black Friday i november som ligger nära i tiden: Teman & kampanjer Dvs annat än vad många nu kallar...
Måste nästan bero på att de väljer att genomföra underhåll nattid kanske?
Jag blev inte riktigt klok på varför du vill byta din Pixel 3a mot något annat. Vad är du missnöjd med? iPhone SE kommer säkert hålla länge, men...
Kanske inte så mycket till tips, men Google Store sänkte nyss priset på Home Mini till 359 kr: Google Store – Pixel, Chromecast och mycket annat...
Testa töm cache för YouTube-appen och om inte det fungerar kan du testa tömma data/installera om den.
Du har bara Proshops garantivillkor som gäller i sådana fall, så du kan inte gå till mi-store.se sedan för att ta del av garantin eller be om...
Ja, i princip.
Det tjänar inte så mycket till. Blir mycket liten skillnad eftersom sensorn inte är designad för att användas på det viset, så mängden detaljer...
Stora skillnaden är portabilitet/smidighet och räckvidd: 8,5" vs 10" 14,2 kg vs 18,7 kg ~45km (474Wh) vs ~65km Sedan är bottenplattan djupare på...
14/8 enligt Inet alltså. Står lite mellan denna och Max G30P eller Speedway Mini 4 Pro. Samtliga bör vara rätt pålitliga. Egentligen är ju...
Finns tråd här, men ligger i Pixel-forumet. Ett par har beställt från tyska DE med Schweden-tricket: Google Pixel Buds Sverige Borde kanske...
[ATTACH] Kannibalism
Orcs Must Die 3 är nu tillgängligt:...
Inga nya större titlar, vilket var lite tråkigt. Å andra sidan presenterades ju några häromdagen från Ubisoft i alla fall, som Far Cry 6 och...
Inget här ännu.
Bomberman! [ATTACH]