Separate names with a comma.
Really? Jag tycker han är den enda vettiga att följa faktiskt. Intressant att höra vad du inte gillar med kanalen?
Marqués?
Vilka teknikbloggar läser ni, @220volt och @Ascii? Orka med Facebook, gjorde mig av med det för 4 år sedan och det var bästa beslutet ever.
@bvb börjar lära mig det [IMG]
Just fan, glömde [emoji15]
Var ju förfasiken lön nyss
Det kan reservera den till dig i någon butik. Gjorde dom åt mig när jag köpte en ljudanläggning, den var oxå slut så då fick jag dom att reserva...
Det är sällan företag implementera det där, det är så jävla bad för business
Tror du kan kräva att få dom, du har ju köpt dom till det priset!
Hahaha för sådana har man för få [emoji16]
Tackar tack, men vet inte om jag kan ta åt mig denna. Har inte Leo/Leonardo sin egen dag
Pfff... Inte okej. Du kunde grillat en varmkorv till mig var sjukt sugen på det förut, gick förbi en kolonilott där folk grillade luktade för...
Dom ser inte hemmagjorda ut...
Ja den jag vill se ju
Bild!
Haha
Japp jag har kvar bifoga, gem-symbolen.
Har inte uppdaterat till den versionen, vad är det som vill ta betalt för?
Är det den senaste där de har lagt till in app purchases?
Tror inte att många kommer göra många knop idag
Godmorgon alla fyllon, smakar ölen fortfarande bra i mun? Nu tar vi på oss träningsoutfiten och tar en runda löpspåret, ja kom igen nu!
For the lulz, also in I'm tired [emoji42]
I just can't do it hun
I'm just not as kewl as @Barbie
Har ingen att dricka med
Jävla fyllon
[emoji174]
Hur går det med Fifa?
Inte den tonen unge herr!
Haha ja typ
Köpte precis ett par Ecco skor.. Jag har blivit vuxen!!! [emoji16]
What haha
What is? /City boy
Byta spotlight i badrummet = not fun, satt som berget. Fick ta ner hela armaturen
You go man
Mr. Robot alltså vikten serie... Lite zeitgeist över det hela men det slår fan an. Alla dessa strosa företag, banker osv som vill att folk att...
Såg nästa avsnitt nu [emoji32] [emoji379]
Som sagt hatar det redan men nu börjar jag åtminstone vinna några matcher [emoji23]