Separate names with a comma.
Vore intressant att se en jämförelse med http://code.google.com/p/android-wifi-tether/ också. :)
Har du lust att förklara lite mer? :)
1. Det verkar finnas en del builds som ger dig 5 (eller i ett fall 7) home screens. Vet inte hur de åstadkommer detta dock....
Ok, utmärkt. Då vet jag att det ska stå något i den stilen i alla fall. Var bara det jag undrade. :) EDIT: Kommit till Malmö nu. :) Hoppas den...
Nu gör du mig orolig eftersom jag också använder Telia och väntar på min telefon just nu. :(
Visade sig att jag inte hade helt rätt. Det var debug-koden som gjorde att synaptics-drivrutinen skrev ut debug-info till en fil som var...
Gissar att jag är yngre än en del andra här så har inte haft speciellt många telefoner. Ericsson T68 (först med original-mjukvara, sedan med...
Som sagt, minns du vad det stod som status på DHL? Paketet hade inte kommit till Sverige än enligt Posten.
Jag tänkte om någon av alla de andra som fått telefonen skickad via DHL från Tyskland mindes om det stod något mer innan den kom till Sverige. Kan...
Har ni som har problem någon kompis/släkting/granne/bekant eller liknande som har möjlighet att låna ut sitt 3G-simkort till er? I så fall kan ni...
Ah, ok. Jag förstår. Låter trevligt. :) Jag har förhoppningsvis en Magic snart. Sitter och väntar på DHL+Posten just nu. :)
Ok, så 960x480 då. Varför då allt detta prat om 640x480?
Trodde upplösningen var 320x480?
Som sagt, någon som kan svara på om jag och FlyBob kan vänta oss fler uppdateringar när paketet anlänt till Sverige eller om det är lika bra att...
Som jag förstod det är de bitarna bortkommenterade i synaptics drivrutiner för touchpaden. Sedan behöver applikationer som ska använda det...
Smidigt. :)
Trevligt trevligt. :D
Sitter själv och lider fram tills min behagar dyka upp. ;) Connectbot kanske kan göra det du vill av PuTTY. Dock vet jag inte om det har stöd för...
För tillfället kan du inte installera samma builds som på "Google OS"-varianten pga. att SPL skiljer sig. Kommer förhoppningsvis att ändras dock....
Bra att veta. :) Ska själv importera mina kontakter från sim-kortet när min telefon behagar dyka upp och som du säger är frågan skum. Borde stå i...
Var det jag tyckte mig ha sett men sedan inte hittade igen. Har du lust att kolla vad som står på det? :)
Gäller inte bytesrätten? Den kanske är kortare i och för sig och kanske inte täcker in tjänster.
Menar du att du var inne i en butik och köpte den eller gjordes avtalet upp via internet eller telefon? Är fallet det senare kan kanske...
Suck, tycker DHL inte direkt verkar skynda sig på. 12.06.09 14:28 Status: The shipment was processed at the outbound hub Description: The...
Som sagt, vad är programmet bra till? Vad är det man kan synca som annars inte fungerar direkt?
Tycker mig ha sett någonstans att man ska få med ett sdkort med telefonen. Vad är det för kort (väntar på en magic från Tyskland) i termer av...
Låter som att det är HTC-tangentbordet på den där. Då fungerar väl inte Scandinavian keyboard?
Vad menar du? Trodde ordlistan följde med Skandinavian Keyboard-programmet på Market Place? Borde väl fungera även i ION-builden?
Jag skulle gissa att det dyker upp på cnn.cn förr eller senare. Finns dock inte än. :( http://cnn.cn/
Kör de samma frekvenser för 3G där nere? Gör de det så lär det fungera bra om den är olåst och obrandad ja. :)
Utmärkt initiativ. Vore väldigt smidigt om det fanns en sådan guide. :)
Tack. :D Lyckades inte hitta rätt ställa att söka på mitt kollinummer på DHL, fanns för många alternativ. Denna fungerade bra dock. De verkar inte...
Väntar, troligen som en del andra, på att min HTC Magic från Tyskland ska dyka upp. Funderar nu lite på vilken build man borde testa först. Vilka...
Har en på gång nu också. Hoppas att säljaren skickar den imorgon. :) Fungerar det förresten att söka på DHLs kollinummer från Tyskland på den...