Separate names with a comma.
Kul att följa, uppdatera gärna under några dagar, berätta hur vädret är just då, under olika tider på dygnet osv.
Ja detta är ju Android Auto-forumet så jag menade såklart när jag kör Android Auto kopplat i bilen. :)
Använder inte Spotify. Men har inga problem med det med Youtube Music. S10+. Musiken fortsätter. Kanske är någon strömsparfunktion på Spotify...
Kör med massa GoodLock/NiceLock-appar och har inga problem. Kör med Nova Launcher Prime, men det bör väl inte påverka det.
Japp, nu får man hänga på Youtube istället. :)
Till 2021. Pressmeddelande; GSMA Statement on MWC Barcelona 2020 from John Hoffman, CEO GSMA Limited - MWC Barcelona 2020
Vassego. ;) Androidenheter.se - Storleksjämförelser för mobiltelefoner
Det är dual stand-by som vanligt. "Single SIM (Nano-SIM and/or eSIM) or Hybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)"
Det är inställt, så bara att stänga ner. ;) https://www.phonearena.com/news/MWC-2020-has-been-canceled-GSMA-confirms_id122206
Det är inställt. MWC 2020 has been canceled, GSMA confirms
https://play.google.com/store/apps/details?id=camviewer.mobi.for_dlink&hl=en...
Typ så. Villhöver. :P
Svårmotiverat att köpa S20+ när jag är så nöjd med S10+, hur ska jag kunna övertala mig själv. :mad::D Ultra är för stor.
Säljstart 13e mars.
Precis, så förstår inte hur @Sokpimai får hjälp med ett löne/bankkonto för att Freja finns.
På vilket sätt hjälper Freja med att få ett lönekonto?
Precis som med Chromecast. Har både och också.
Det är inte Android-inställningar, det är i den app du använder.
@R3b0rn, men han ville ju bara ditt bästa, och tjäna några tusen på dig. :D Finns många såna där tokar ute i det fria.
Brukar säga släck alla lampor i vardagsrummet, funkar fint. Så inte helt dum är "hon" GA. Har ingen Deltaco-lampa/uttag än, men några andra. Blir...
Sorgligt att folk går på det. Men kolodialt silver funkar väl för allt?
Det är från Antutu benchmark, har inget att göra med Xiaomi.
Jaja, din A51 är fantastisk trots att den presterar sämre än en tre år gammal S8. Det är egentligen meningslöst för Samsung att producera sina...
Precis, förstår inte heller hur det skulle funka iom iCloud/Google Drive. Men värt att testa.
WhatsApp, prova detta [Solved] How to Transfer WhatsApp from iPhone to Android SMS bör inte vara några problem beroende på vilken tillverkare som...
S10e kostar 5500, inga 8990.
Nej.
Aha, tack, misstänkte nåt sånt, gick inte hela vägen. Blir byte från Comhem i september om dom inte vill ha mig kvar då. Betydligt billigare hos...
Saknas rätt mycket info vad gäller bredband vad jag kan se, hur gör man med kabelmodem som behövs.
Måste vara bättre att sätta sin telefon i DND/ljudlös eller bara låta bli att ha en en "smart" lur överhuvudtaget. Om man nu har problem med att...
inte riktigt, om du läser om vad du (inte) länkar till. XDA Labs | AAGateWay
För 80kvm behövs inget mesh, en bra router räcker, när jag bodde i lägenhet på 94lvm körde jag en Asus RT-N56U instängd i ett skåp centralt i...
byt CSC. How to Change CSC Code on any Samsung Galaxy device
[Tool] Frija - Samsung firmware downloader/checker
EU-regionen? UK har lämnat EU. Du får uppdatera dig.
Ladda ner ROM med Frija, flasha med Odin. Klart.
Uppenbarligen. :D
Trådstarten och tråden gör det inte. Behövs två trådar om samma sak?
Du ska trycka på ström+volym ner snabbt bara, inte hålla nertryckt.