Separate names with a comma.
Det gäller en S9+. Men det konstiga var att bland apn listan fanns som sagt apner som sluta med Co.uk samt NL (Holland). Jag satte rätt den på...
Tjena. Tjejen har comhem mobilabb, hon hade problem med mms som jag löste. Men har en annan fråga. Bland hennes APN;er så fanns annat skumt, som...
Vet inte om swedroid hade uppe det, men såg nyligen att nya uppdateringen till galaxy Watch gjorde så att den fick samma funktioner som Active 2...
Benefy? Men efter att galaxy Watch ska få active 2 funktionerna så tycks inte active 2 vara så attraktiv längre i mina ögon. Båda funkar i gymmet...
Har en del på bevakning i Prisjakt. Bland annat Samsung klockorna, förra årets watch & nya active. Ingen produkt jag har bevakar har fått någon...
Är det troligt att klockan åker på nån rabatt på black Friday/julrea? Tänker eftersom den är såpass ny, eller ska man hoppa på redan? :)
Jävlar, November update redan :D
Fixat RCS nyss. Är beta appen för er som också aktiverat detta lite wonky? Alltså, appen blir blank. Sms dyker inte upp i listan direkt när man...
Det som är förmonterat är ju inget av kvalité. Kan klassas mer som färdskydd när telefonen transporteras. Sen att det sitter bra & skyddar från...
S10 serien är helt enkelt en väldigt bra telefon också.
Möjligt! Det krävs bara 1 litet fel, så kolla över att allt är rätt.
Automatiska Operatör inställningarna är något Samsung har förinstallerat för diverse operatörer, tror jag iallafall. Dessa inställningar kan vara...
Blir det en full reset på telefonen om man kör detta? Samt funkar Bankid & samsung pay?
Undrar om vi svennar får va med o leka med UI 2.0 betan.. :)
Undrar vad som skiljer mellan patchen på 1200mb och 550mb O.o Jag har Telenor iallafall, har aldrig varit någon patch större än vad alla andra får.
Du måste ha nån update missad. Det är garanterat 2 i en där på den storleken.
Har inte haft problem med BT mer än de barnsjukdomar som galaxy buds hade i början..
Telenor här fick också den.
Viktigt att notera om OP ska använda Google foto är att aktivt välja så appen sparar i Original kvalité. Annars tror jag att standard är att den...
Observering på reddit samt sidor som blir postade då & då. Tycker man ser mer trådar om SD & batteri problem. Men just kameran har blivit testad...
Efter de uppdateringarna som har kommit till telefonerna så är Kameran i samma klass (om inte bättre) i Exynos. Nattläget är bättre än någon annan...
Kolla ifall någon autosync inställning hoppat på igen.
Har inte haft dålig mottagning med min S10+, Telenor. Det ända var ju buggen i början, när telefonen skulle hoppa mellan LTE och wifi, som är...
De du ringt är hemma, ja. Men du då? Du kan ju prova att återställa nätverksinställningarna. Jag antar att du har senaste uppdateringen som din...
Var där inte en bug för ett bra tag sedan som orsaka att samtal bröts? Den patchades ut för längesedan dock. Har inga som helst problem med detta,...
Eftersom de hör ihop :)
Det är inget äkta skärmskydd. Det är "travelprotection". Inte mer än så. Visst skyddar det lite, men det är inte alls något man ska förlita sig...
Kanske inte har någon betydelse. Men för säkerhetsskull, leta upp appen i inställningarna & se till så att den inte ligger och blir tvingad ner i...
Telefonen snabbladdar ju i "delar" eller vissa % av batteriet. Är väl supersnabbladdning till 50%, lite långsammare upp till 80-90(?) sista...
Känslan när man inser att man räknat fel på kaloriintaget under en längre tid.. Helt missat "okokt & kokt" ris i Samsung health appen, rätt stor...
Ända skillnaden jag märkt är att FPSen är markant snabbare + tiden det tar innan man är inne i telefonen har minskat.. Välkommet iaf :p
Detta väcker tydligen telefonen från deepsleep, så batteriförbrukningen under idle kan öka markant, värt att tänka på.
Har strul med mina buds efter nya. Kopplar till & från ofta :/
Nova verkar ha lagt ut en update som har löst problemen de hade(?). Har inte fått nån krasch änsålänge. Bra för er med Nova att veta kanske :)
Vet du något bra program för detta ändamål? I min testfas så har jag fått fram en .mpeg fil som måste bli en mp4, helst utan förlorad kvalle :P
Jo jag har provat detta, men kvalitén blir dumpad i samma vända + att upplösningen sänks, vilket kanske går hand i hand. Har kanske provat usla...
Hallåja. Jag har tänkt försöka göra nån eller några Videolockscreens till tex s10+, vill ju givetvis ha så hög kvalité + att klippet ska vara...
New Galaxy S10 update released, may fix issues introduced by last update - SamMobile
Alles på LTE, rörande fot osv. Finns mer användning under som tex 1h samtalstid.
Samsung har dragit tillbaka uppdateringen, lite sent kanske. Men så ni som inte har uppdaterat, vänta :)