Separate names with a comma.
Hourb funkar riktigt bra och deras tjänster är helt gratis. Jag har hostat min sida spelochappar.hourb.com på hourb. X10_hosting har jag goda...
De är faktiskt kända, nackdelen är att de har sina servrar i USA. Men priset är väldigt billigt(4$ i månaden) Sent from a stone using Tapatalk
Sen finns ju också surftown X10-hosting är också schysst och billigt Sent from a stone using Tapatalk
Har ni prövat one.com eller hourb.com(hełt gratis) Sent from a stone using Tapatalk
Gör ett hål i stenen, koppla in en usbkabel, koppla in stenen i datorn, öppna superoneclick och klicka på Root, lägg sedan in StoneOff och nu kan...
Jo, jag använder mest Avast för den riktigt grymma antitheft delen och den inbyggda brandväggen. Sent from a stone using Tapatalk
Nej, knappt inget Sent from a stone using Tapatalk
Avast Mobile Security är så jäkla nice. Bästa antiviruset jag testat, och antitheft delen är så himla bra. Och appen är ju helt gratis:) Sent...
Nu är det full rulle i tråden igen:D Sent from a stone using Tapatalk
Pröva appen Kaloriräknare från Appland. Den är gratis och den syncas enkelt. Sent from a stone using Tapatalk
Samma som för mig då, är typ bara 18-19 grader på mitt rum men det är ca 24 grader i resten av huset. Sent from a stone using Tapatalk
Kör SEUS eller PCcompanion och välj reparera en telefon. Observera att allt på telefonen tas bort(inte saker på sdkortet) Sent from a stone using...
Speciellt när det saknas typ 10 kr när man ska köpa något Sent from a stone using Tapatalk
Gör det då? Harder than that it cant be. Sent from a stone using Tapatalk
Köp ett sim med fri surf och kör skype eller liknande och ring vanliga samtal med det. Sent from my X8 using Tapatalk
Qviz, man fick väl inte göra reklam för sin sida här i sandlådan? Själv har jag blivit tillsagd om man inte får göra det. Sent from my X8 using...
Japp, det bör funka. Sent from my X8 using Tapatalk
Välkommen tillbaka. Och jag mår bra:) Välkommen tillbaka Välkommen tillbaka Har inte hänt så mycket här denna veckan. Sent from my X8 using...
Det var väl idag x10_fan, snusdus, facemeat och asciis bann var slut? Sent from my X8 using Tapatalk
Jag har också varit medlem i ca ett år. Min första android enhet var min LL 7ck100 Sent from my X8 using Tapatalk
Jo, men jag behöver en ny mobil nu. Tar typ 1 eller 1,5 år för mig att spara till en Premium modell så det får nog bli abbonemang Sent from my...
Jo, men jag har inre råd att köpa den kontant Sent from my X8 using Tapatalk
Voddler? Sent from my X8 using Tapatalk
Tror jag ska köpa S2 nästa månad, vilken operatör får man den billigast hos? Sent from my X8 using Tapatalk
Pröva Nesoid Sent from my X8 using Tapatalk
Köp Xperia S eller Intels mobil när de kommer ut Sent from my X8 using Tapatalk
Helt okej, men inte så mega snygg 5/10 Och här är min nya, kallar den black opal. [IMG] [IMG] Sent from my X8 using Tapatalk
Fredag är bästa dagen på hela veckan så YAY:) Sent from my X8 using Tapatalk
Godnatt, ska ha ett matteprov imorgon så önska mig lycka till Sent from my X8 using Tapatalk
Vad är det för någon typ av spel? Vad går det ut på? Sent from my X8 using Tapatalk
Ni missar väl inte Grimm på 6an? En helt ok serie Sent from my X8 using Tapatalk
Skrillex - With you friends Sent from my X8 using Tapatalk
Gah, jäkla switch som har pajat på min skola, inget internet:(:cry: Sent from my X8 using Tapatalk
Miui från xda. Hjälpte min datorkunskapslärare och flasha in den rommen och den är snygg och stabil. Sent from my X8 using Tapatalk
Hmm, någon som utvecklar till plattan fortfarande? Sent from my X8 using Tapatalk
Wohow, nu kan jag spela Gran Turismo 2 på min X8 - Utan Lagg. Sent from my X8 using Tapatalk
Nej, roota är en stor fördel och det är super lätt. Jag är bara 13 år gammal och jag har rootat min X8 och slängt in CM7. Finns guider på youtube...
Ok, ska tanka hem lite olika musikspelare inkl dem du tipsade om:) Jag ställde frågan här pga av att här får man svar snabbt. Sent from my X8...
Något tips på någon awesome musikspelare som är gratis på android market? Sent from my X8 using Tapatalk
100% serious Im not joking Sent from my X8 using Tapatalk