Separate names with a comma.
Har någon en fix på detta problemet: I vissa appar, där man ska skriva (okej, tinder i detta fallet) så täcker keyboardet rutan där man ser...
Ifall någon fått ett case som dom inte vill ha till sin Mi Max, typ TPU-stilen, då är jag intresserad av att köpa. Trodde att Xiaomi skulle ha...
Ahhh, hm. Såg nu att Jabra Elite 65t inte stödjer aptx verkar det som, så frågan är om AAC inte är det bästa ändå. Jaja, ska leka runt lite och se...
Min var inställd på 48 Khz som det var, från början, däremot så har den bluetooth-profilen AVRCP 1.4, men det finns upp till 1.6, det kanske kan...
Hmm, märkligt! Vi kanske har olika standarder om vad som är hög/lagom volym också och andra sidan, märkt att det är väldigt olika hos olika...
Mjukvaruproblem som i hos Xiaomi eller hos Jabra (som gör bluetooth-hörlurarna)? Ska kika med mina Sony-lurar om problemet finns där också. Jag...
Upplever faktiskt efter uppdatering att ljudet är lite bättre och fylligare, märkligt nog. Men fortfarande inte tillräckligt högt. Kanske bara var...
Någon annan som har problem med ljudvolym med bluetooth-headset på Max 3:an? Jag upplever att högsta volym ungefär är 60% av högsta volym på andra...
Jag är likadan, fan för impulsivitet. :(
Typiskt, hade hoppats att det inte var såpass illa då jag också är komplett novis vad det gäller att installera ROM:s. Försökte följa en guide en...
Fick meddelande idag om att jag kan hämta ut min lur nu. Så blir efter jobbet. :) snabbt jobbat av dom på Honorbuy!
Du har rätt, står imorgon faktiskt. :) Fan vad sköj!
Tror säkert att dom håller sig halvtråkiga men stabila som innan, batteri ca 3400-3750mAh. Quad-DAC, men antagligen en av dom sista iterationerna...
Jag ser änsålänge inte att Honorbuy skulle ha skickat min Mi Max 3. Hoppas att det inte är att dom skyltar med att dom har i lager fastän dom...
Vad är skillnaden på den (eventuella) globala ROM:en och den som ligger ute nu på lurarna förutom språkstödet?
Typiskt att jag inte såg den där, la en beställning på en Mi Max 3 precis, dock med Global ROM, annars hade jag köpt den av dig!
Typiskt! Tack ändå. :)
Vart finns du? Om du finns i Stockholm, kan man plocka upp den någonstans? Skulle behöva lur idag nämligen!
Vart finns den? Om den finns i Stockholm skulle jag gärna hämta upp den ASAP om möjligt!
Beställde min Mi Max 3 nu! Taggad. :D haft både Redmi Note 5 AI och Mix 2S, även Redmi Note 4 därinnan, tycker verkligen att Xiaomi är så grymt...
Hej! Jag behöver ganska omgående köpa en telefon som reserv medan jag väntar på en nybeställd en, så tänkte kolla om någon här i Stockholm har en...
Så du menar att det tar en dag för dom att processa ordern, sen ytterligare tiden för själva frakten? Bor i Stockholm relativt centralt så borde...
Någon som vet hur lång tid det tog att få från Honorbuy? Står när man ska köpa 2-5 dagar med express, men kollar man under payments and shipping...
Alltid varit sjukt rädd att jag ska förstöra hela telefonen om jag gör det där, försökt följa guider men inte ens lyckats #notexactlytechsavvy.
Måste man roota eller flasha något för att lägga in Gcam-modden? Men låter jävligt fett faktiskt!
Hmm, funderar på att lägga en beställning då! Men frågan är då, hur lång tid brukar det ta från HonorBuy/Mi Spanien att få hem med express? Skulle...
Ah, dom har ett europeiskt lager också alltså? Intressant. Så, vad tror folk, är Mi Max:en värd? Tycker att det stora batteriet främst av allt är...
Utan att bläddra igenom alla 27 sidor, finns det någon återförsäljare som säljer Mi Max 3 i Europa? Edit: NVM, hittade spanska mi store.
Tyvärr inte! Hade det varit vardag så hade det fungerat då jag jobbar i Kista men har ingen möjlighet att åka idag ut till dom ställena.
Nytt pris 8000 vid snabb affär.
Säljes i nyskick! Haft glasskydd och skal sen dag 1. 4 originalskal läder, 1 silikon och lite andra skal. 9000:- som startpris (pga så ny och bra...
Har redan begett mig till jobbet utan luren för en halvtimme sen så det fungerar ej. Så det är antingen ikväll i Tyresö eller under morgondagen i...
Tyresö! Jobbar I Kista så även där kan fungera.
tänkte då sälja min LG G7 då den mest ligger hemma. 3500:- plus eventuell frakt. OBS, kvitto finns ej. Köpt från privatperson som fått den via...
Om jag skulle vinna budgivningen så kan jag mötas i stockholm, dock skulle det uppskattas om det blir på onsdag eller så (väntar in löningen!).
Bjuder 800 på ryggan :)
Det är den grå/gula och jag finns i Stockholm!
Köpt från Mediamarkt för ca. en vecka en, så nyskick, använd en gång. Kvitto och tillbehör finns. Liten och nätt bluetooth-högtalare som levererar...
Stockholm här med!
Vart finns du? Misstänker Malmö baserat på din signatur här på forumet men... är intresserad iallafall!