Separate names with a comma.
Varför skulle du göra det? Du får ju bara göra ett spår i skruven. Men om inte det är möjligt så får du limma fast nått på skruven. Två...
Två komponentslim och limma fast något i den om det inte går att få tag i med en liten spetsig näbbtång eller göra ett spår i den för att kunna...
Exakt så är det, iphonen är raka motsatsen där.. Av 10 bilder så blir fel bättre än sämre, iaf om objektet är relativt stilla :P Maten har...
Men så kan du ju egentligen inte säga :D klistra på massa skit.. Då blir ju skal att skala på en massa skit :P
Du är bara trams ibland hahaha :D
Iphonen är bättre, utan tvekan. Blir bättre bilder och oftare, plus lättare att fota bra bilder. Ska handla pro camera från appstore med, tror...
Som @Rebecka sa :)
Joo men kört alla dom texture skins på så många lurar nu så det har blitt tråkigt :ehm: Så nu när jag har iphone och bryter från mina vanor helt...
För dbrand har inte det mönster jag vill ha :) Så jävla trött på samma skins jämt så ville ha annorlunda denna gång :)
Jävla slickwraps! Kan dom inte bara ta o skicka mitt skin hahaha Vill ha det :)
Lika bra, så kan det vara lite prutmån på det med så blir alla nöjda :)
Jadu.. Jag hade nog bett om 5000, tekniskt sätt så borde den gå relativt fort för det iom 256gb. Sälj på blocket så borde den gå ganska fort för...
The allmighty mom <3
Det är det jag menar typ.. Bra pris för köparen, hade jag haft pengarna så hade jag köpt den på direkten av dig
@Ascii bra pris tycker jag
Då ska du ha stilnoct, same same but different. Det är mer eller mindre samma sak som imovane men det verksamma ämnet är ett annat men funkar...
Dom var riktigt bra, men mycket hänger på fotografen med ;)
Fett bra bilder
Hmmm skumt.. Ändra i inställningar på fb appen att öppna apper externt istället och se om det funkar! Joo :D jag har en tendens att göra det :P...
Kan vara appen som trilskas.. Hur upplever du har problem med fb? Vad jag minns så hade jag Inga problem när jag hade min mate
Ja fakkin uppenbarligen hahaha Min iphone har humor :D
Va underligt.. Min iphone gav en notifiering men det fanns ingen notifiering :)
Han blir Google frälst jag blir iphone frälst :)
Förmodligen appen som felar.. Testa en annan app till att börja med. Då hade jag gjort :)
Ett sätt o veta eller få ett hum om skruvmejseln är rätt för skruven är att den ska inte glappa i skruven när män sätter den mot skruven.. Den ska...
@Ascii va kul :)
@Nuortikon samma med gboard hahaha allt eller inget
Tack för alla svar! @Nuortikon ska kolla gboard egna inställningar :)
Men jag vill ju inte nolla hela :) Kan man inte radera typ ett eller några ord
Hahaha[ATTACH]
Ja precis, nä jag vet inte.. Finner det jävligt skrämmande alltså
Haha ja jag tror jag uttrycker mig lite knasig ofta :D blir så knepigt när man pratar två olika språk hela tiden :P Ja men som videon visade att...
Är det något annat fel/skador på den? Allmänt skick?
Det är ju just det jag menar :) Det kan ju ske rätt så fort att AI anser att mänskligheten är överflödig och destruktiv.. Och va kommer hända då...
Ja väldigt billigt isåfall så man kan reparera den om inte annat :)
Jag har en fråga igen om iphone så fortsätter mitt trakaserande här med iphone frågor :) Om man har råkat spara ett felstavat ord och vill ha...
Ja lite så jag känner.. Tänk om.. Jag menar AI har alla förutsättningar för att få oss människor att se ut som trögtänkta iq befriade kötthögar...
Jag finner det faktiskt skrämmande
Men så kan vi ju inte ha det :D Vi måste ju ha en officiell viss exakt tidsram annars kan man ju bara skylla på det efter ett år ju :P
Jorå :) Hur lång är smekmånaden då?