Separate names with a comma.
Nej, jag har sålt en gång tidigare på Swedroid och då var köparen från Umeå så vi kunde göra en smidig affär. Sen har jag köpt en surfplatta från...
cinko, du har plattan om jag inte får bättre bud senast måndag. Jag vill dock ha pengarna på mitt konto innan jag hämtar ut den. Är det av...
Hej, jag vet inte riktigt eftersom paketet väger nu ca 2,6 kg enligt posten (kollinr). Jag kan egentligen skicka det precis som det är till köparen
Jag har gjort en beställning på en Motorola Xoom 32 GB från Telia som jag känner inte passar mig så bra (vill ha Asus Transformer/Prime). Plattan...
Hade det varit Stockholm skulle det kunna vara intressant, jag åker imorgon kväll till Stockholm och är där från 18.00 tills jag åker från Arlanda...
Tack för erbjudandet men jag har haft den och trivdes inte med den, så nej tack. Men kom med förslag
Hej alla vänner! Jag åker tidigt på fredag utomlands drygt tre veckor och jag har tänkt skaffa mig något roligt som jag kan leka med under...
Jag har haft den på Blocket och sålde den nyss. Tråd kan låsas Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Okej. Det var tråkigt ;p
Nu finns bilder tillagda
Ja, jag pmar ikväll lite bilder
Hej. Jag har en Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi med orginal book case cover som jag vill sälja eftersom jag åker utomlands snart. Kvitto medföljer och...
3500:-? Mycket dåligt bud men en start i alla fall :)
bump Sent from my A500 using Tapatalk
För att inte någon av köparna/säljarna ska få en sten i lådan skulle jag rekommendera Internetgirot, hoppas ni kan enas och slutföra affären
Nej, genom Bussgods kan vem som helst skicka med Efterkrav. Dessutom kan man använda sig av Internetgirot. Men de tar en viss summa av kostnaden....
Du har pm Sent from my A500 using Tapatalk
Intersserad av någon av ovanstående telefoner. Kom med förslag ifall ni har någon av dessa Sent from my A500 using Tapatalk
Lås tråd, såld Sent from my A500 using Tapatalk
bump 2/2 Buden kommer in genom PM och det högsta nu är 2700kr nu, den som lägger högst bud imorgon klockan 17.00 får surfplattan.
bump 1/2
Ber om ursäkt om annonsen kommer upp igen men det gör den på grund av oseriös köpare. Jag hoppas att ni har överseende med detta. Plattan som...
Den är såld, tråd kan låsas
Intresserad av en Iconia A500 32gb i nyskick? Inköpt för drygt 10 dagar sedan
pens, du får höja till 2500. Jag släpper den inte under 2500, det är helt säkert. Jag kommer hellre använda den som fotoram. Det är ändå en platta...
Jag ska fundera på det, jag återkommer Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Bor i Umeå, ger dig pengarna direkt. Kolla pm
Bump. Kom igen. 2500kr eller bud. Det är mycket bra pris
Nevgh' tack för tipset. Lyckades skaffa mig en Iconia A500 32GB men jag tycker inte att den flyter riktigt bra så dn finns redan ute till...
Android Iconia A500 32GB NYSKICK 2500KR!! Hej! Nu har jag äntligen lyckats skaffa mig en Android platta och är inte så nöjd med den som jag...
Dirk Diggler ut ur mitt forum! :) Självklart finns det plats för båda, du lär hitta snabbare än jag då jag bor i Umeå, jag får nog förlita mig på...
Pris? Kvitto finns?
beejizzle, du har PM
Hur mycket har du tänkt för den?
Mycket intressant
Upp Ingen som har något att sälja nu innan jul?
Tyvärr, jag vill ha en med mycket bättre prestanda. Tack i alla fall Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Söker en platta för ca 3000 kr. Har ni något intressant hör av er. Jag finns i Umeå, var beredd på att skicka ifall ni har något. Helst kvitto...
Intresserad av att skicka till Umeå
Du har PM