Separate names with a comma.
Har fått bud på Tradera nu så vill man köpa kan man bjuda där: Garmin Fenix 6x Sapphire Vill sälja eller byta min Garmin Fenix 6x Sapphire DLC....
Bytte en Note 20 Ultra mot en Iphone 11 Pro max med Jörgen, bytet gick snabbt och smidigt så allt gott.
Ja det är ju onekligen intressant, drar detta vidare med Blocket så får vi se vad de svarar.
Chattade/mailade med Blockets kundservice för att få klarhet i exakt vad som gäller, här är deras svar: Chat started: 2021-01-06 10:26 AM UTC...
Sålda på blocket
Säljer mina endast testade Buds+ hörlurar. Passar inte i mina öron riktigt. Kartong och kvitto finns, köptes på Elon på Black friday för 999:-...
4300+frakt
4000+frakt
3800+frakt.
Byte på gång med @Jörgen Nilsson
Intresse koll för att se om någon är sugen på att byta sin Iphone 12 Pro mot min Samsung Galaxy Note 20 Ultra i Mystic Black med 256 gb samt...
Är det några fler än jag som upplever att det är ett svagt brus vid samtal? Var min syster som påtalade detta på hennes nya Samsung Galaxy S20 FE...
Såld på fejjan.
Lägg ut den på Köp och sälj.
Säljer en Playstation 4 med 1TB intern disk. Funkar perfekt och är i gott skick. Återställd och redo för ny användare. Medföljer gör: 1st...
Vill köpa en Note 20 ultra med SD eller Exynos. PMa gärna om ni har någon att sälja. Bor i Stockholm.
Såld på Tradera
Säljer en Garmin Fenix 6s Pro i mkt fint skick, sitter skärmskydd i glas på sen dag 1. Ca 5 månader gammal. 5st extra ej original armband...
Köpte en Samsung galaxy S20plus här på forumet. Telefonen var oöppnad när jag fick hem den. Jag har använt den ca 6 dagar och jag inser att jag nu...
Har använt den flertalet gånger och den är säker för både köpare och säljare. Säljaren betalar nu in pengarna till Rocker innan paketet skickas,...
Köpte en ny Samsung S20+ här på forumet. Har öppnat och testat den och tänker nu att jag vill testa Iphone igen. Vill därför byta denna mot en...
Köpte en Samsung S20+ av @karhart. Mkt trevlig person och trots lite fraktproblem så löste sig allt tillslut och jag kan varmt rekommendera Karl...
Såld på annat håll
Är på jakt efter antingen en Note 20 Ultra eller en Iphone 11 pro max eller en Samsung s20+ Krav är att kartong och alla tillbehör finns, inga...
Såld på annat håll.
Köpte fel disk från Amazon.se, behöver en M.2 PCIe disk och inte en M.2 SSD disk då datorn inte kan läsa M.2 SSD. Byter gärna mot likvärdig M.2...
Nu var det ju så att TS själv började detta beteende då han kände sig tvungen att skriva in min annons jag har ute. Och inte bara det, utan även...
Tydligen kan man det enligt TS och säga upp abbet direkt när man fått den så har man bara avbet på luren kvar. Om det stämmer eller inte får TS...
Annars kan man ju köpa dom för 3768 helt nya på Tele2.
Men nu la du ju ut en S20, inte riktigt rätt.
Väntar på länk.......
Nope, denna har bara plats för 2st simkort.
https://feber.se/spel/sony-meddelar-att-fler-ps5-kommer-bli-tillgangliga-i-jul/418588/ Än finns hopp för alla som inte vill köpa till Scalper priser.
Skulle uppskatta om du visar var du hittat detta, jag kan inte hitta det: Samsung Galaxy Note20 5G
Se där, länka gärna. Jag förutsätter att det är rent köp utan abonnemang du hänvisar till?
Säljer en ca en månad gammal Samsung Galaxy Note 20 5G med 8/256GB minne. Färgen är Mystic Bronz. Detta är alltså INTE EN ULTRA! Helt totalt...
Elon Samsung Galaxy Buds+ black Pris: 999:- (965:- med Refunder) Samsung Galaxy Buds Plus R175 Black Edit: Såg att dom dragit tillbaks denna...
Säljer en liten HP Prodesk dator som lämpar sig väl till kontorsarbete, surf, HTPC, mediadator samt enklare spel typ Roblox, Minecraft och...