Separate names with a comma.
Intresserad av Oneplus 13 512gb i bra skick Prisnivå 7500
Är intresserad av att köpa en Sony Smartwatch 3 Förslagsvis 750 kr inkl frakt
Sony RX100 med 16GB minne inköpt i slutet av 2012 på Webhallen, bra skick. Inga repor på skärmen. Har satt på ett extra grepp på sidan...
iPad mini 16GB retina säljes. Kvitto, smartcover (tredjeparts) och fodralet följer med. Liten ytlig repa på 5x5mm i ena hörnet, annars bra skick....
Intresserad av att köpa Fifa 15 (ej digitalt) till Xbox One Har följande om intresse finns för byte: * PES 2015 * Alien Isolation * Rayman Legends
Vill köpa Fifa 15 eller GTA V till Xbox One Har Shadow of Mordor för eventuellt byte, samt Rayman Legends, Alien Isolation och Metro Redux.
Intresserad av en Sony Z2 i bra skick. Säg pris.
Vill köpa en iPad mini retina med minst 32GB i bra skick
Vill köpa en ipad mini i bra skick, utan skärmrepor. 1400 kr inkl frakt?
Vill köpa ipad mini 16 gb i bra skick. 1200 kr inkl frakt?
Intresserad av att köpa en iPad mini. 1300 inkl frakt?
Ny PS4, bara ett par dagar gammal. Ej öppnad, ej använd. Har kvitto. Finns i skaraborgs-trakten. 3300 kr.
Tänkte ta semester i Norge ett par veckor, undrar om någon har ett bra förslag på den bästa lösningen för mobilsurf? Har just nu något Comviq...
Har en Galaxy Note 8 (3g) inköpt i år. Kommer i veckan även få ett fysiskt tangentbord till den. Funderar dock på om inte iPad mini retina...
Intresserad av Galaxy Note 8 version 5120 (sim-stöd).
Vill köpa två original handkontroller till Gamecube, i bra skick. Förslagsvis 300 inkl frakt.
Intresserad av att köpa ps3 handkontroller (med rumble). Har du gamla mini usb-kablar med tar jag gärna emot :) Söker också detta headset:...
Är intresserad av att köpa en 3ds XL, om nån har till salu?
Vill köpa NINTENDO DS-spel med Mario: * Super Mario 64 DS * Mario Kart DS * Mario Party DS * Mario & Sonic at Olympic Winter games Även...
Har några inplastade exemplar av både Black Ops 2 samt Black Ops 2 Steelbook Black Ops 2 - 250 kr Black Ops 2 Steelbook + coins - 300 kr
Jag letar febrilt efter en widget, där man kan fylla i framtida händelser i en lista på ett enkelt sätt utan att behöva öppna en app. Exempelvis:...
Är det någon som har testat ett 64gb minneskort (isf vilket?) och kollat om det fungerar med Light:en?
Elgiganten säljer nu Motorola Razr Maxx för 3000 kr, dvs ungefär lika mycket som Samsung Galaxy S2 kostar. Gäller bara under helgen, så passa på!...
Tänkte köpa ett fodral till mobilen på CDON och undrar om det är någon som kan tänka sig ge bort sin 50 kr rabattkod? Det skulle vara guld värt! <3
Intresserad av en Samsung Galaxy Tab 2 - 7,0 Någon som har en över? Skick bör vara välvårdat...
Skulle vilja lägga till små ikoner som inte har någon funktion när man klickar på dem. T ex en ikon som ger mig en visuell påminnelse av att jag...
Jag vet att det finns appar där man kan fylla i en händelse som räknas ned till. Men finns det någon nedräknings-app som tillåter en att välja...
Skulle vara intressant att få höra hur ni med class 10-kort (exempelvis Mustang eller Lexar 32gb) uppfattar om det är någon märkbar skillnad på...
Intresserad av att skaffa en Xperia Play. Inga defekter eller dylikt, och helst av en "pålitlig" medlem här på Swedroid. 2000 kr + frakt?
Finns det någon app som gör att två personer på flera mils avstånd kan skicka filer till varandra, från mobil till mobil? Inte som Hoccer där man...
Tror ni att det blir en uppföljare på Xperia Play? Jag hoppas verkligen att det blir en säljsuccé, med tanke på hur bra kontrollerna fungerar...
Har installerat Handcent SMS på en ZTE Blade med CM7. Varje gång jag får ett sms notifierar Handcent mig överst i telefonen. Så långt allt bra....
Jag försöker aktivera T9 i Wikipedia med SKP, men ingenting händer. Däremot funkar det att skriva bokstav för bokstav. Går det att komma runt...
Jag har en rootad (cyanogen 7 mod) ZTE Blade med Launcher Pro Plus. Ibland när jag ska göra något inom en applikation, som att ändra någon...