Separate names with a comma.
Hej! Säljer nu min välvårdade Apple Vision Pro. Enheten är i mycket gott skick men använd. Inköpt på Apple Store i Californien 29 juni 2024....
Hej! Säljer nu en Google Pixel Watch 4 45mm LTE. Absoluta nyskick. Inte använd många veckor. Komplett med låda o allt därtill. Tänkte 3000...
Såld till @Hanseman
Noterat.
Noterat :)
Tyvärr
Sålde lite prylar. Alltid lika trevlig att göra business med samt prata med. Rekommenderas verkligen! :)
Noterat. Låter det gå till imorgon klockan 15. Om ingen bjudit över är den din :)
Hej! Gör ett nytt försök att sälja min fina Sharp Aquos R9 Pro. Detta är ett monster till smartphone rakt igenom med 240Hz skärm, 1" kamera...
Hej! Har en OnePlus 13R. Vit till färgen absoluta nyskick med skärmskydd på sedan dag ett. Komplett med låda. Tänkte 3000 kronor. Finns i...
Hej! Har en Samsung Galaxy Watch Ultra (2024 edition) I nyskick. Komplett med laddare och låda med kvittot som förra ägaren fick när denne tog...
Kinesisk Rom.
Skickas helst inte.
Hej! Säljer nu en OnePlus 13T 12/256 GB. Absoluta nyskick. Silver färg. Knappt använd. Kinesisk mjukvara. Riktigt liten och trevlig lur med...
Sålde en Galaxy Z Special Edition till Sebbe. Sjukt trevlig! Rekommenderas.
Sänkt priset något! :)
Hej! Säljer en Vivo X Fold 3 Pro (svart). Detta är i mitt tycke den bästa foldeble-telefonen när det kommer till kameror. Den tar oerhört bra...
Hej! Säljer nu min Sharp Aquos R9 Pro. Den här mobilen erbjuder bland annat en 240Hz skärm vilket gör den helt unik! Telefonen är importerad från...
Hejsan! Har en OPPO Find X8 Pro som nu är till salu. Enheten är inköpt i Holland i november 2024 och är i absoluta nyskick. Svart färg komplett...
Såld till @Juturna
Hej! Säljer nu min knappt använda Galaxy Z Fold Special Edition från Samsung. Mobilen är i absoluta nyskick och är importerad från Korea via...
Årets highlight!
Jag har alldeles nyss skaffat en. Galet cool pryl måste jag säga. Håller med MKBHD att det är så här vikbara smartphones borde ha byggts från...
Herregud vad med grejer man fick vid förköp I Thailand Nån väska, extra skal och en selfie stick. Har delat mina första intryck här: Vivo X300 Pro...
Globala Red Magic 11 Pro. Galet cool!
M Mig veterligen kör dom med Boeing 737-flyg för det mesta till Arlanda (tror aldrig jag sett nått annat förutom möjligtvis Boeing 767 men aldrig...
Nä den gråa X9 Pron är inte så mörk i min mening
I Thailand med faktiskt. De skrattade när jag sa att adapter inte ingår i EU :p
Idag släpptes äntligen globala Find X9 Pro i Thailand. Jag är sjukt nöjd så här långt. Galet snabb, bra kameror, legendarisk batteritid och så...
Yes box är via privat FB-grupp. Se gärna länk: Log into Facebook och bifogad bild :)
Verkar gå.
Yes samma problem här.... Såg nån som sa att de berodde på skärmen på baksidan (problemet med bankid) och att de va exakt samma problem med Kina...
Kollade nu och samma problem....första Kina luren jag haft med detta problem
Jodå men inte installerat på den. Ska kolla på det och återkommer imorgon :)
Hej! Har nyligen skaffat en Xiaomi 17 Pro Max. Jag gillar telefonen som far och detvär ju den första luren med Snapdragon 8 Elite Gen 5. Läs mina...
Ahh. Får hoppas och tro att en uppdatering kan fixa problemet
Skulle säga att jag upplevt detta problem med V5 o OnePlus Watch 3 dessvärre ja
Hmm bra fråga. Tycker N5 har bäst batteritid medans V5 har bättre kameror (klart bättre). Så skulle nog satsa på V5 ändå
Den största fördelen mot framförallt Fold7 är att den är bredare på framsidan samt att den har penna på både in och utsidan. Kamerorna är de...
Yes jag har en och har använt den som daily i typ 3 veckor. Grymma kameror och ok batteritid. Är en heavy user och kommer inte riktigt en full...