Separate names with a comma.
Damn, försökte just aktivera 2fa för mitt twitter account. Uppenbarligen så stöds ej Vimla av Twitters system. Så ingen 2fa för min del :/
Någon som brukar kolla på backyard wrestling(CZW and so on)? Damn vad det måste göra ont att vara med i det... Kollar på lite klipp som Abdullah...
@Honda Du glömmer väl inte bort att kolla på GIRLS und PANZER när du är på långflyg? [MEDIA]
Bjöd personalen indeed. Dock är jag ej anställd(praktikant). Men i såna här sammanhang så är det shit the same. Har man access till "bakom...
Jag åt en, dock var den gratis. Mediamarkt betalade för den :p
Morning. Kom ihåg att äta överblivna semlor om du inte åt upp alla igår :p
:) JFC, jag skulle blivit livrädd om detta skulle hända i Sverige Eller vad säger du @chraist [MEDIA]
Har du inte sett filmen eller :O Den är ju kanonbra. Spana efter "Gyakufunsha kazoku" i japanska filmsajter. http://www.imdb.com/title/tt0087377/
Tror detta är du om cirka 15 år [MEDIA] En dedikerad familjefar som stressar sig genom livet ^^
Du får kolla på kattvideos hela tiden istället: [MEDIA]
Nopes. You are japanese. That makes it normal ^^
Äter någon timma efter att jag kommit hem. Och powernap på lunchrast skulle ej funka. Har bara 30 minuter lunch :p Skulle bli lite stressigt att...
Nopes. Och egentligen vill jag ej gå på sömnmedel. Det ger kortsiktig hjälp, det förnekar jag inte. Men i långa loppet så är det ingen hjälp.
Jag ger järnet när jag är på min praktikplats. Kommer hem helt utmattad. Stupar ofta runt 19, 20. Och vaknar då i regel runt 03, 04. Så...
@chraist du råkar inte ha tillgång till sömnmedel? jag måste få bukt med min sömn ^^
Babymetal rekommenderar jag exempelvis. [MEDIA] Sen har vi även Children of Bodom Laibach Indeep Vicetone [MEDIA] Finns säkert mer bra musik...
Fuck sake. Har rubbat sömnrytmen igen... Stupade 19:15 på bordet nu ikväll. Vaknade för cirka 10 minuter sen med huvudvärk som in i helvete....
[MEDIA]
Well, duh. You need flash and a pc/mac ^^
Homers hemsida är ju den bästa som någonsin gjorts :D Sjukt störande :D
@Ascii Din första webbsida? http://www.skavenger.byethost8.com/homerswebpage/?ckattempt=1
Är du på hotell?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ekorrb%C3%A4r Se, frukter är giftiga. Sen har de insektsgift etc på sig. Således så bör man bojkotta frukter ;)
FRUKT :o Vill ju icke få i mig gifter ju :p
Godmorgon på er. Vad ska man ha till frukost idag månn tro. Mackor eller fil & flingor
w00t, så man behöver inte netflix account för att kolla på det via xbox? damn vad nice
Det kommer något fler titlar till PS4 än vad det gör till Xbox, men playstation har haft lite fler haxx, ddos etc mot sitt nätverk. Xbox är i det...
Bjuder du? Fan vad nice :D
Om du bor i Eslövs trakten så kan vi krubba tillsammans ^^
Någon som har lust att äta kebab idag?
Ta en snabb dusch i kallt vatten. Du känner dig på något sätt renare då. Tillfälligt pigg ja, men du blir trött snabbt igen
Å gud ännu en sådan bäbis diskussion om vems pappa som är störst, pissar längst etc. Kommer ihåg dessa "diskussionerna" från dagistiden :D
Du har det tråkigt när du har feber? Du kan börja spela något spel istället :)
Redan? Klockan är väl inte mer än 12:20?
G2a är dock ej 100% legit ^^ Deras licenser är ibland pirat :p
Det här får man säga var snabbt Maxgaming skickade paketet igår och idag hämtade jag det ^^ Cdon.com behöver längre tid för att skicka samma paket...
Det fungerar väldigt bra i lund. Dock ej när du är på tåget och ska in till Lund. Finns 2 blind spots, en norrifrån och en söderifrån.
Undrar om detta funkar att posta via tapatalk. [MEDIA]
Döende av hunger?
En sådan dålig förebild. Röker och har sig inför barn och ungdomar...