Separate names with a comma.
Det har kommit en uppdatering till Mixen daterad 20170630 och som gäller kameran. försökte med OTA men det gav inget resultat så man får hämta den...
Verkar som många fick sin igår, så ock jag, har lek runt med den och kan konstatera så här långt att 1500 kr är den värd. det jag har upptäckt så...
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leeco-le-pro-3-6gb-64gb
Du får återkomma med ett första intyck.
Inga extra avgifter...? ;)
Var finns du?
Vilken sida kan man gå in och använda spårningsnummret på?
Ja då har min Doogee Mix skickats idag, vi får se hur lång tid det kan ta innan den dyker upp.:)
19, då blir det till att vänta ett tag till...
När beställde du din?
Är det inte läge att lägga ner ordbajsandet och avvakta tills den har kommit ut och givits en seriös chans att testas ordentligt? Jag har själv...
Beställde mig en DooGee Mix idag för 1594 kr hos Banggood. Så vi får väl se vad intrycket blir när den nu dyker upp, 1594 är väl ingen jättesumma...
Ni som har fått betala tull och andra avgifter, har ni fått betalat när ni har fått paketet eller har det kommit en räkning på kostnaderna att...
Tv Finlux 22 tum, svart, mycket sparsamt använd, max 25 timmar stått undanställd och samlat damm. 1 hdmi anslutning, en usb anslutning för att...
Försöker hitta en prisvärd smarttelefon med en display som ligger på 5 till 5,5 tum och plats dualsim. Någon där ute som har erfarenhet och kan...
Ni som köpt chinalurar har ni fått betala tull och andra avgifter eller har ni "klarat" er från det? Påverkas det av vilket fraktsätt ni valt,...
Vad gör jag för fel tro? Försöker flasha in dr Ketans rom men hamnar bara i bootloop. Rootad är den och senaste TWRP installerad. Har då tagit Cm...
Sony Ericsson Xperia Arc S. Funkar den?
1500 inklusive transport?
Måste bootloadern vara upplåst?
Boxer smartbox DTIW77 HD 300 + frakt.
Sonen och jag köpte varsin Sony Xperia Z5 Premium 32 Gb, men jag trivdes inte med den efter att ha lekt med sonens. Ouppackad, sigillet på boxen...
Nu har jag tittat lite närmare på 2:an och det som Emma hjälpte mig med i går var att få in Android 5.1.1, version 23.4.A.1.200. Var det som fanns...
När jag ändå håller på, att använda kingroot, är det något som kan rekommenderas, eller skall man hålla sig borta från den metoden att roota?
Problemet löst med hjälp av Sonys flashtool. Mycket märkligt, men nu är allt som det var från början igen. Får väl vila mig lite chocken och ta...
Låste upp bootloadern utan problem, men vad jag glömde var allt som fanns städades ju bort. Men det gjorde väl inte så mycket, men vad värre är,...
Tempered glass till Sony Xperia Z5 fram + baksida. 100 Kr ikl. porto. Felköp, skulle ha till Z premium...:) Först till kvarnen... Swiish eller...
Den här har jag använt flera gånger. Har fungerat bra och har hjälpt mig ur en del knipor...:D http://www.wugfresh.com/nrt/
Hur är det? Fortsätter det med värmeproblemen? Funderar på att köpa en G2 Flex, Kan det vara så att Tele2 skickar med klockan för att man inte...
Har googlat runt lite för att kolla om flex tvåan har fm-radio. Men hittar olika uppgifter, både att det finns och att det inte finns. Efter som...
Tack för tipset med servicemenyerna. Provat och allt verkar fungera som det ska. Mycket märkligt, allting fungera utom skärmens ljusinställning...
Har bytt ut displayen mot en ny eftersom den gamla var skadad. Sony orginal med ram och allt bara att flytta över moderkort, kamera och batteri,...
Ny och mycket sparsamt använd Nexus 6 ca: 2 veckor gammal olåst. Displayskyddet sitter fortfarande kvar. Har beställt display skydd i glas och ett...
Sitter här och försöker få igång ett epostkonto som jag har hos Comhem, men det vill sig inte. Inkommande post hämtar den snällt men när det...
Tänkte kolla läget om någon där ute har en surfplatta med 4G som eventuellt kan vara till salu? Putte
Fungerar FM radion?
Ja så kom den då, femman. Skall prova och se hur det funkar jämfört med 4:an.
För att du som kund skall kunna åberopa ångerrätten krävs att avtalet ingåtts på distans dvs. på telefon eller på comviq.se. Din ångerrätt börjar...
14 dagars returrätt från ankomstdagen.