Separate names with a comma.
Jag har alltid prioriterat bra batteri som en av mina "måsten" i en lur. Har kört flertalet mobiler med uttalad bra batteritid. Mate 8 P2 Mi max...
haha så är de ju, tänkte mer på kvalitetskänslan. Men är bara prova =)
Inte på P20 pro men på en annan lur då var jag missnöjd men då var skärmen lite curved.
Testar mina nya denon lurar [ATTACH]
Jag har köpt bytt mobiler sedan 93. Har tjänat den del, men de är mest en bonus. Jag gör de för att jag gillar teknik, gillar telefoner överlag....
Certina
OM någon bara vill köpa luren. Kan jag ev vara aspirant på 1 glasskydd samt 1-2 skal. Vilka spigen är de du har ?
Jag har ägt 1+6 äger nu en P20 pro. Svårt råda någon men utefter de specs du nämner. Hade jag valt Huawei.
Går styra om så de kommer hit samt de fungerar med namn på försändelsen är jag intresserad.
De lät riktigt bra. Kommer ingen med ett topp pris Hugger jag nog dem. Kan du välja ändra leveransadress i beställningsflödet tro?
Färg finns vart inköpsställe? Bara nyfiken varför helt oanvända?
Bose Qc 35 I gott skick fullt fu gersnde komplett köpes. Pris spegla skick ålder ev garanti. Skicka pm.
Köpte P20 pro. Grymt packat, utlovat skick. Trevlig kille bara plus.
Sålde en 1+6+tbh snabb betalning. Trevlig kille. Bara plus.
Citatet hamnade i ditt inlägg. Min fråga var fungerar super CHARGE med p20pro isf är jag. Intresserad och köar.
Såld
Gillar färger men den var lite mycket. Tack ändå.
Hittat en köper av @dannejanne. Tack för svar dock.
Bjuder 6500 med ett skal. Gummi.
Pengar :) S3 Frontier. Plus pengar.?
Bara klockan kvar mobilen såld till @gualm
Min ligger för 2k kvar 11 mån garanti kvar :)
Ev intressant. Skick tbh ålder Knox status? Är. PEDANT
Köpes Huawei P20 pro komplett. Kvitto garanti i nyskick med. Kvitto. Gärna något skal. Finns i sthlm. Idag till 1630 annars får. Du skicka bor i...
Synd de ej var en plus
Vilken modell? Denna Avslutad - Tissot T-Touch :)
Samsung S3 Frontier kvitto laddare garanti alla tbh samt ett extra rött original armband med kvitto. Pris 2000:- Samsung pay fungerar. Klockan...
One plus 6.?:)
Jabra 65t outstanding.
Jag fick med kämpa lite med bubblorna men efter en del tryck och micklande sitter den som ett smäck. Jag har med monterat massvis med glasskydd...
Royalstraps.se
[ATTACH]
Inköpt via teliabutik 2års garanti nyskick komplett med original tillbehör. Medföljer extra Svart Nylon bumper Red Silicon Dashcharger...
amen på allt.
Sålde en s9+ +tbh snabb betalning. Bara +
Dash charger till one plus köpes Komplett.
Amen gillar de. Påminner starkt om x:n
Glad att kunna hjälpa.