Separate names with a comma.
Båda är nu sålda, Har en x270 i en annan annons vid intresse
@chraist pm
Endast 460s kvar
Tyvärr går det inte
Yes,bios upplåsta Update, bägge är begagnade men har kartongen kvar till 1st
På vilken ?
1st Lenovo Thinkpad T460s I7-6600U 2,6Ghz 2.81Ghz 64bit 12GB RAM 500GB SSD SIM kort plats Windows 10 medföljer original laddare Bud från 2700 Köp...
nytt pris : 3000 inkl skicka lätt frakt
prova att kopiera 1 mapp i taget(ex först bilder, sedan startar du igen med ex musik osv osv)
Lenovo Thinkpad Finns i Bjuv strax utanför Helsingborg
har en 4 black edition,dock inte många tillbehör :-(
700för buds+
Kan du sälja bägge?
Tar den
Den duger gott o väl
Kolla min annons
300 inkl frakt för OP?
Finns kvar?
nytt pris 3500 + frakt
jag körde phone clone,dock kom ej alla saker över p40 pro till samsung s20 p40 pro till Oneplus 7t appen informerade att allt ej kunde...
Har ett Wii u med en del spel,var finns du ?
Ica Maxi kör väl fortfarande med kampanjpriset?
Har en oanvänd Samsung a51
köper gärna en p30 pro(helst 256GB versionen) bra pris=snabb affär har swish o referenser
jag funderar starkt på att importera oneplus cyberpunk edition från Kina
WOW, denna va riktigt FET!
kolla aliexpress, såg nån där för ca 300kr inkl frakt
Får jag bjuda 3300 inkl frakt?
Sålde en laptop till @Higgs ,fick betalt via Swish. Bra kontakt genom hela affären Rekommenderas varmt till alla
håller med @Millwad ,skippa p40 satsa istället på en begagnad/ny p30 pro istället
att huawei ej har google appar är stor dealbreaker för mig testade kort med en p40 pro, men det va ingen rolig upplevelse(fick återgå till Oneplus...
Bättre bild på sprickan?
håller med @nDre , vänta 2-4 år o köp en elbil(då är priserna förhoppningsvis lägre än idag) detta är min plan i alla fall
behåll, inte lönt att uppgradera.
OnePlus 7t 8/128 Komplett i kartong med alla tillbehör samt kvitto Några hairlines men inget farligt,(svårt att få med på bild) Bytes mot nyare...
Finns en a51 som endast är öppnad dock ej använd
Börjar med 500
hade samma problem för ett tag sedan,jag brydde mig inte så mkt om mms(körde med viber,messenger) nu för ca 1 vecka sedan märkte jag att det...
inga wireless ANC för bra pris?
Lenovo