Separate names with a comma.
Backupen som ROM Manager gör är i form av img-filer, så du kommer inte åt enstaka filer. Man skulle kunna säga att det är allt eller inget i...
Ah, vad bra! :)
Japp. Ett semikolon efter C:\Program Files (x86)\Windows Live\Shared, följt av adressen till de två sökvägarna åtskilda med ett semikolon.
20 dollar, ja. Och så får du en fin t-shirt på köpet. http://store.grooveshark.com/products/43832-pickles-tee-year-gsa...
Det stämmer, och så kan man också göra, men det kvittar egentligen. Den kan lika gärna ligga i platform-tools.
Du ska lägga till de två adresserna på slutet: semikolon -> den första adressen -> semikolon -> den andra adressen. Roger78 syftar på...
Till mapparna platform-tools respektive tools, så det som ska läggas till är alltså ;C:\Program Files...
Det beror med största sannolikhet på att du inte har lagt till sökvägen till SDK:n bland miljövariablerna. cd Program Files...
Okej, gör så här: Högerklicka och välj Uppdatera drivrutin... -> Välj drivrutinsprogramvara som redan finns på datorn Ange mappen usb_driver...
Det ser alltså ut som på bilden? [img]
Birfen, du har väl slagit på USB debugging (Menu -> Settings -> Applications -> Development)? Det skulle nämligen förklara varför din enhet inte...
Du får gärna förtydliga det sista. Vad exakt är det som händer? ViLANDER påpekade att du kanske saknar drivrutinerna för ADB. Dubbelkollat att...
Vad får du för felmeddelande? Du ska alltså markera enheten i fråga, högerklicka på den, välja Uppdatera drivrutin... -> Välj...
Okej, revision 2 dyker inte upp hos mig som ett tillgängligt paket, men revisionsnummer ska nog kvitta. Installera den och försök igen?
Ett tillägg i stil med att versionsnumret för imagefilen du länkar till är 3.0.2.4 kan nog vara bra att ha med. För förtydligandets skull om inte...
Du saknar troligtvis Google USB Driver Package, revision 4 och Galaxy TAB by Samsung Electronics., Android API 8, revision 1. Öppna upp SDK...
Imagefilen har numera versionsnummer 3.0.2.4 och inte 3.0.0.5 som du har skrivit på ett flertal ställen.
ViLANDER tar nog tag i det så fort han är online igen. :)
Hmm, jag lyckas inte heller extrahera innehållet i RAR-filen. Nåja. Lätt fixat. Den senaste ClockworkMod Recovory Image för Nexus S hittar du här...
Bara att tuta och köra. :)
Det är en gammal version som det länkas till i den första posten. Du hittar den senaste här.
Det här bådar inte gott.
Musikapplikationen är inte en fristående app som går att återfinna på Market?
Inget som behöver installeras manuellt. Svenska som menyspråk finns tillgängligt i den senaste versionen (2.3.4).
Jag tog mig friheten att skapa två ikoner som inte finns tillgängliga i den nuvarande versionen och som jag har nytta av (Skandiabanken respektive...
Obs! Erbjudandet är begränsat och gäller endast de 150 första kunderna. Koden är max giltig t o m 2011-06-15. Observera att koden inte kan...
Alternativt de 150 första som lägger en beställning. Så var det. :)
1260kr rabatt. Vet dock inte om rabattkoden fortfarande gäller.
Du kommer att bli toknöjd. :)
Dual-core? HD-inspelning? TouchWiz/Vanilla? NFC? Spelar du mycket? Prioriterar du snabba uppdateringar? Vilka är dina preferenser? SGS2 är...
Jag misstänker att det inte ska spela någon roll.
Det kan jag skriva under på. De få gånger jag har beställt en vara från dem har allt fungerat smärtfritt.
Upptäckte precis att det verkar finnas appar för just detta ändamål: Save my Attach och Blackmoon AttachSave Lite.
Jo, det är ett relativt känt problem. I de fall jag får ett mejl med en fil bifogad som Gmailappen inte klarar av att ladda ner, surfar jag in på...
Nu har jag förvisso inte en SGS2, men om det inte går att återfinna ett alternativ bland tangentbordsinställningarna som tillåter dig att byta...
Ett tips är att söka på Google och filtrera sökträffarna till sådant som är skrivet på Swedroid. I detta fall: site:swedroid.se "home screen"...
Din Home Screen [Screenshots] OBS!!Läs första inlägget!!? :)
http://www.youtube.com/watch?v=KZ2_7bKlcvI Klippets och josåatts beskrivning av tillvägagångssättet fungerar fint för mig. Avinstallera Street...
netMemo Voice Recorder - spela in ljudklipp i OGG-, MP3- eller WAV-format och skicka dem till ditt Gmailkonto med ett knapptryck.
Det är det i min mening. Grattis, och välkommen till den ljusa sidan! ;)