Separate names with a comma.
CMOS-batteriet har en tendens att drainas om det inte används under en längre period, så nästa gång du vet att du inte skall använda datorn på...
Jag hörde något om 36:e Mars 2046. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag tycker att min Galaxy S3 börjar kännas lite liten :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Titanium backup pro använder jag. Bästa 40kr jag spenderat. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Testa ladda ner direkt från nVidia istället. http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
+1. Håller med på allt!
Ibland älskar man verkligen Samsungs kassa minneshantering i S3an :D
Steam finns ju som öppen beta till Linux nu (eller, ja, sen ett tag) vilket innebär att vi snart kan se spel med fullt Linuxstöd. :D
Finns det changelog på liquidsmooth till S3?
Kör inte cm bara om du värdesätter kameran. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fast benchmarks är rätt intetsägande. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Inget som inte går att fixa ^^ Bara att jag inte gillar miui direkt. :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Lite cynisk får man vara ;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Det är inte bra att alltid tro illa om allt och alla. ;)
Jag har försökt åtskilliga gånger att köra MIUI men jag och MIUI kommer aldrig överrens. :p
Denna är förbannat grym! <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/w_DKWlrA24k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Hehe. Jag är i9300'ns rom slut på xda :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
38an är baserad på ZSEMA1.
Telia har tragiskt dålig täckning där jag bor. Om jag tex går ner och handlar på ica så har jag knappt täckning ens för att ringa ett samtal medan...
Snart slipper man skit-Telia :D
Jag förstår dig. :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Verkligen ^^ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Det är så fint här uppe :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Alternativt vore väl att leta efter begagnade Kinnarps-stolar, men det är ändå rätt roligt att folk ska göra tvärsemot vad som efterfrågas, även...
Om det efterfrågas en stol för maxpris 700 kronor, varför ska alla då visa dyrare stolar/stolar de har som kostar mer? Jag kan tipsa om Magnus...
De är de bästa. ;)
Intressant, berätta mer!
UltimaROM 8.1.1 Ultimate. (den på 1.2GB)
Vad kul för dig! Jag gillar min skärm med TN-panel. Den var billig och funkar för mina behov.
+1 ^^ Är skitnöjd med min S222HQLCbid. :)
Låter bra. Så hade jag nog också tänkt. Känns som att allt som betyder något idag är ranking och poäng, inte spelet för fem öre.
Nu kanske jag låter gnällig, men fps-spel och racing-spel har stagnerat tycker jag. Det är samma stuk i varenda spel. Springa från punkt a till b...
Skaffar barnvakt?
En fråga. Är 1GB RAM för lite idag i androidtelefoner? Bara en undran, med tanke på att multitaskingen i S3 (icke-LTE) fungerar sådär.
Har hoppat runt på så många roms nu att jag inte orkar längre. Stock + root duger fint. :)
Aa, men gillade inte riktigt den iden :p
Vad kostar en normalstor tatuering? Räcker 1000 kr?
Starksprit; Hur får du till dom klockorna? Jag har uppfattat att du har Minimalistic Text, vilket jag laddade ner igår, men jag lyckas inte få...
Finns det något josigt batteri i Sverige just nu då? Tex ett 4500 mah? Går i tankarna att köpa ett riktigt monsterbatteri då den nuvarande...
Jaså? Vem kör annars varor till butiker? Ja, det finns ju såklart en viss "klädkod" för hur en lastbilschaufför skall vara klädd, t.ex....