Separate names with a comma.
Damn alltså, min kusin har det gått bra för i livet ^^ Jag är äldre och jag är inskriven i jobb och utvecklingsgarantin(arbetslös) Han är yngre än...
Jag blir kränkt av den figuren. Den är sexistisk och miljöfascistisk samtidigt. Apropå att man i Sverige kan bli kränkt av allt möjligt ^^
Yup, me hemma nu :)
Kanske var engångshyvel ^^
wat, match utomhus nu?
Tusen tack för hjälpen [emoji122]
Tåget jag är på nu åkte från Simrishamn 0948 och framme i Malmö 1120 typ. Så det är från Malmö till Eslöv runt 1130 jag är intresserad av [emoji4]...
Tack [emoji4] men nopes. Detta tåg kommer fram 1120 till Malmö.
Under tjockt täcke av snö. Det är bra att gå ut barfota. För då gnäller man inte lika mycket på kylan när man väl har skor på sig.
Hahaha. Btw, kan någon kolla upp tåg från Malmö C till Eslöv åt mig? Avgång runt 1130. Är på tåget just nu och skånetrafikens sida vill ej...
Snubblade och föll på marken minst 8 gånger. Efter varje gång brast jag ut i gapskratt [emoji13]
Campar inte. Tog mig en promenad.
Satan vad det blåste i Simrishamn. [IMG] Ett litet foto från Simrishamn ungefär vid campingen.
Yup, och under lång tid så var det mot reglerna att studera på fritiden. Så det var många som var fast i moment22, kunde ej få ut studiemedel och...
För de som redan sitter i skiten så kommer de sitta i skiten till Januari 2018 :/ De skall successivt komma ut därifrån till dess. Det roliga är...
@chraist Det vet i fan ^^
Källa:...
Indeed. Öppnade lite brev från igår. Måste ta kontakt med arbetsförmedlingen iom att jag snart är i fas3. yay...
Godmorgon @SonyHONDA och @Rebecka
Vad ska du jobba med btw? Om mobilen ska vara IP68 certifierad så minskar marknaden rejält.
Nokia 3330 skulle jag valt. Bra batteritid samt att du får Snake på köpet ^^ Nostalgitripp över. Om jag vore dig så skulle jag ta mobilen som...
Uhm, mac är också pc ^^
Gött ^^ Köpte min licens från cdon för 249kr precis :p
Någon som vet hur office365 funkar med licensen, räknas året från dagen man köper licensen eller dagen man aktiverar licensen?
Damn :/ Kolla in HSB och deras lediga lägenheter i Skåne ->...
Det hindrade inte FDR ^^
Get a life man.
Så sent du vaknade :p Och jag tror att @Ascii nannar kudde fortfarande :p
Fläktar låter :p Har fönstret öppet på glänt, så det blir lite svalare
Kommer med riktigt skambud nu antar jag :p 100kr för Nikon Coolpix S3000 med all kablage Fungerar allt btw, batteri etc? Den har trots allt några...
Kunde inte sova mer. För varmt i lägenheten. 28 grader. Jefla centralvärme...
Men @chraist Du skall ju jobba och ej sitta på forum ^^ Aja baja, vad skall nu arbetsgivaren säga :p
@Ascii say wat?
FY FAN, det är 28 grader inne i min lägenhet. Fan ta centralvärme. Går inte göra ett piss åt elementen...
Var ett tag sen jag använde whatsapp :p
Damn vad nice. whatsapp funkar via nätet också. sms via nätet och whatsapp via nätet nu. Sweet. Så slipper man skriva på mobilen ^^
Själv går jag till privat vårdcentral. Bättre vård än vad landstingets vårdcentraler ger :p Samt att jag alltid får samma läkare vid uppföljning etc.
Ah, bredvid byggarbetsplatsen(om man nu fortfarande håller på med renoveringen av Olympia). En liten varning dock, kan blåsa rejält i Helsingborg...
Åt du det till frukost :S
Yay, ännu en skåning på swedroid. Vart i hbg?