Separate names with a comma.
Nu fattar jag inte vad du pratar om? bästa du kan göra är en om installation!
det är fixat nu. Sent from my X10i using Tapatalk
CM 9.0 har nått STABIL ALPHA nu och är uppdaterad till FXP103 finns att ladda ner här! Hotfile.com: One click file hosting:...
30 dagar står det i market, och med ps3 får du 60dagar. Sent from my Xperia X10 using Tapatalk
Ingen som kan dela med sig av apk:n eller? Sent from my Xperia X10 using Tapatalk
Sony Music unlimited. Sent from my Xperia X10 using Tapatalk
fick en popup :P men tror den finns i store. Är det någon som har telefon versionen och kan dela med sig av apk:n? Har bara tab versionen då ics...
Du måste ha en filhanterar som klarar av W/R och det kräver root. Sent from my Xperia X10 using Tapatalk
Jo man kan insrallera det men efter någon minut så får man FC tråkigt nog. Har juh 60 dagar fritt nu, fick det via ps3 :)
jag har inte hittat något offline mode, men det är grymt med massor av musik och bättre uppbyggt än vad Spotify är. Sent from my GT-P7500 using...
Någon som testat om det finns någon uppdatering, samkiesupdates skrev på twitter att det fanns en uppdatering för Nordic countries här...
kan inte mer än att hålla med, kommer vi ens hinna få 3.2 innan resten av världen får 4.0? :-/ Sent from my X10i using Tapatalk
Det roliga är att Samsung inte verkar förstå att ljuga för sina kunder är lika med att gräva sin egen grav. Man kanske ska ringa upp huvudkontoret...
det är inte Telias egna utan samsungs som gjort den till Telia. Och sen sidan du hänvisar till är en privatperson som gjort :) Sent from my X10i...
Kan varm rekommendera "avast" Sent from my X10i using Tapatalk
Telia har ingen egen firware då det är Samsung som har hand om allt, men den rom:en i den tråden är den firmware Telia plattorna har och Rabén...
lär bli fly förbannad om den inte kommer idag! De lovade dyrt och heligt att den skulle komma innan vecka 1 var slut! Sent from my GT-P7500 using...
jag spelar mycket och har inte fått några "inbränningar" Sent from my X10i using Tapatalk
Idag är sista dagen för Samsung att få ut 3.2 uppdateringen till Telia köpa plattorna. Om de inte ljuger på Samsung supporten! Sent from my X10i...
om du tycker det är så tråkigt så se till att leta reda på dom själv och länka. Anledningen till att vissa inte fungerar är för att dropbox gör...
då verkar det bara vara för vissa mobila enheter det är gratis, för Galaxy Tab 10.1 får bara en Trial. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
då var det väl en okunnig jävel jag snackade med. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
konstigt för mig finns det bara en trial, som tillåter 60 minuters spel. :-/ Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
det är Samsung som skickar ut ALLA uppdateringar. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
kies är bara till för 3G enheter fick jag förklarar för mig, likadant om du har en GT-P7500 och lägger in en Rom som är för wifi-plattorna så...
det gillas inte, så då brukar de låsa trådarna. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
Vi får inte prata om warez (piratspel) här på Swedroid tråden kommer garanterat bli kopplar så fort en moderator ser denna. Sent from my GT-P7500...
Av någon konstig anledning fungerar inte länken genom Tapatalk om du döper om den så lägger in den vanliga länken också....
ja jag har installerat denna, och den kommer göra din tab totalt återställd. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
Nja inte så länge om rykterna stämmer, iom ICS så kommer man kunna Radera system appar utan root. (enligt rykten) Sent from my GT-P7500 using...
Den dagen kommer snart tyvärr, går över till Galaxy Nexus den 29 Januari. Får se om jag har kvar X10:an att leka med eller om jag ger bort den....
7kr är väl inget att gnägga för? Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
vad har du för enhet? För Tintin har Grym grafik på min tab. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
hehe, ja det gör den men denna tråd skapade jag oktober 2010 ;) det är 2012 nu ;) Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
Ni som inte köpt Modern Combat 3 än, gör det! sånt jävla grymt spel. Lätt värt de 7kr som det kostar nu. Och jag ljuger inte om jag säger att det...
Har ändrat om lite på första sidan nu. Första Posten #1 innehåller nu länkar och information om CyanogenMod 9.0 ICS Andra Posten #2 innehåller nu...
jo det var jag som formulerade mig konstigt, jag kan se länkarna men inte innehållet. Kan inte öppna de. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
ska inte mycket jag kan göra, jag testade länken med google chrome och det fungerar fint. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
kan inte se dina länkar. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
testa denna då ;) http://db.tt/qkaDCa6R Sent from my X10i using Tapatalk