Separate names with a comma.
Tar Meizu Några frågor bara, Färg?samt är de komplett med förpackning?. Hörs de okay för både dig samt den du pratar med i samtal?
Bytte Casio mot tbh till Apple Watch enkelt smidigt bara +++
[ATTACH] Äntligen watch 3 Nike addition grey
Tillbehör till Apple Watch 42 mm bytes gärna
Ålder okänd men dessa bara går och går.
Casio G-Shock Klockan är radiokontrollerad går mot atomur. Behöver ej ställa eller ändra mellan Sommar och Vintertid. Klockan har Solar behöver...
Bump
Någon som har nån kod presentkort eller dylikt till Netonnet pm köper imorgon.
Sista bump imorgon blir de ny annars ;)
BUMP 1
Är obotlig pedant så skulle få spel då. Men du får köpa de röda för 300 samt du väljer / betalar för valfri frakt skicka pm
Är de i nyskick?
byta mot ditt svarta läder +50 till mig?
Skickar pm
Absolut inte vanlig brevfrakt blå påse eller något inga problem.
har semester till den 8 Januari. Samt äger ingen skrivare. Så skicka lätt går i stöpet.
Iphone X läderskal Sadelbrun Nyskick endast testad Pris 300:- SÅLD Iphone X läderskal Röd Nyskick endast testad Pris 300:- SÅLD Tpu skal Note 8...
Apple Watch Serie 3 42 mm gärna svart gärna Nike version. Gott skick med kvitto.
Köpte ett par Bt hörlurar enkelt och snabbt bra kommunikation.
Sista bump 1200:-
Köper
Vart buggigt för mig med tidvis sedan igår kväll.
Säljes i gott skick enligt bilder. Med box, inga tags eller manual. Manual finns dock på nätet. INFO...
Japp men tänkte uppe i hörnet men finns ej mer plats där :)
Nu är min installerad med. De enda hittils jag saknar är status symbol för Bt enhetsbatteri på device samt logga för Bt aktiverad samt batteri %...
Äntligen ip x
Återskapar min säkerhetskopia till min x äntligen =)!!!!
Sålde ett mobilskal till 5t snabbt och enkelt
Köpt vart?
2200 kan hämta på plats på torsdag
Jag köper white leather skicka pm
Surt min skickades enl ÅF igår (söndag av alla dagar) hoppas jag har den på onsdag. När skickades din?
1 jobbdag kvar tills den 9 januari =)
Kan jag behöva på riktigt :)
Asg
[ATTACH] [ATTACH] Iphone 7 plus 256gb Guld. Utbytt på Applecare för ca 2 v sedan så med andra ord praktiskt taget ny. Applecare giltigt till nov...
Frågan är fri, budar 200:- inkl brevfrakt ? =)
Iphone x äntligen skickad så sweet !!! =)