Separate names with a comma.
Windows Phone suger.
Jag slutar kl 14.30 som vanligt:(
Godmorgon, jag är så Himla trött men jag ska till skolan så då kan jag inte sommna om:(
Godnatt. Jag måste nog också gå och lägga nu, Godnatt Swedroid Sent from my iPod using Tapatalk
Yay, de på Xda gillar min rom MicroCM:D Så då vet jag att valt rätt ide. De på Xda vill ha minimalt med appar och de får de i min rom. Sent from...
Mohahahaha, do something else then:) Sent from my iPod using Tapatalk
Vad sugen man blir på julskinka just nu, jag åker till Gran Canaria så det blir ingen julskinka för mig. Sent from my iPod using Tapatalk
Varför det Sent from my iPod using Tapatalk
Vad har han gjort nu då? Sent from my iPod using Tapatalk
Nix, han är redan unbannad Sent from my iPod using Tapatalk
Jag vet faktiskt inte. Samma sak har ju upprepats 2 gånger nu så han kanske är permanent bannad. Sent from my iPod using Tapatalk
Nej, jag vet. Ville bara se vad det stog men det var inget intressant. Sent from my iPod using Tapatalk
Han blev bannad för att han hackar på mig hela tiden. Sent from my iPod using Tapatalk
Jo, det går det. Montera bara bort hårddisken och montera den internt i en annan dator eller i en kabinett Sent from my iPod using Tapatalk
Men med alla dessa spoilers
Du slösade precis en minut av mitt liv:(
Hejsan alla X8 användare. Jag har precis laddat upp min egen rom som bygger på MiniCM. Besök min tråd på XDA för mer info: [Rom] MicroCM Alpha1...
[IMG] WTF, 303 views och över 5000 likes!
Nu är rommen klar:) [Rom] MicroCM Alpha1 13/12-2011 - The minimalistic CM7 rom - xda-developers
Grattis på födelsedagen:)
Nix pix, använder inte vantar:) Men du kan köpa såna på Kjell o Co. Sent from my iPod using Tapatalk
Kan någon berätta hur man signar sin egen rom i Windows Xp Sent from my iPod using Tapatalk
Skolans korvgryta är blä
Vad menar du med det? Sent from my iPod using Tapatalk
Sent from my iPod using Tapatalk
Vågar inte än, väntar tills den är stable. Den funkar visst med stock rom:D Sent from my iPod using Tapatalk
Mina föräldrar har Arc S och den är snygg, lätt och sjukt snabb. Inget lagg och sånt. Den kommer få Ics i Januari. Sent from my iPod using Tapatalk
Installera en rom eller töm market cache och data. Då borde det vara borta. Sent from my iPod using Tapatalk
Följ guiden Reparera en telefon i PC Companion. Observera att all personlig information t ex appar och sms kommer raderas. Sent from my iPod...
Arc S, Ray eller Xperia Mini(Pro) Sent from my iPod using Tapatalk
Pröva Boat Browser och Puffin Sent from my iPod using Tapatalk
Flasha stock rom i Odin. Finns flera guider hur du gör här på Swedroid Sent from my iPod using Tapatalk
Kan någon lägga ut en rolig bideo i Sandlådan?:€ Sent from my iPod using Tapatalk
Jag har inga virus på min dator. Jag har skannat med mbam flera gånger och jag har Telia Säker surf. Sent from my iPod using Tapatalk
Jag har världens laggigaste dator. Den hänger sig stup i ett
iobits program är riktigt bra, kostar lite men det är det värt.
Grattis @Dreamhawk Sent from my iPod using Tapatalk
What did i do? Sent from my iPod using Tapatalk
Snacka om seriösa grejer istället. Detta är 6årings varning. -------------------------------------------------- Vi kan snacka om hur vi ska...
Godmorgon Sent from my iPod using Tapatalk