Separate names with a comma.
Falun, Dalarna. Har även ref. från detta forum gällande tidigare försäljningar om det skulle behövas kontrolleras av eventuell köpare.
Bump 1. Kvitto medföljer givetvis. Inköpt 2013-12-16, dvs 10 dagar gammal bara och är olåst. Bidrar med samma bild som i första inlägget där det...
SÅLD!
Fliker in här med info gällande garanti. iPhone har 1 års garanti.
Dustin säljer play-versionen för det priset. Inte live-versionen som TS efterfrågar.
Beror på vart den är köpt. Brukar oftast vara specad i infon för produkten. Exempelvis inet.se har 2 års garanti på nexus 7 32GB wifi 2013.
Telenor är svåra på andrahandsmarknaden att låsa upp för en billig slant. Däremot finns det World-wide unlock lösningar om serie# börjar på ett...
Hoppas du får din vara såld. Men snälla, kolla igenom reglerna för köp&sälj gällande bumpar. Det blir osportsligt mot oss andra som förhåller oss...
Lycka till på tradera! Sålde själv en plomberad 5S Guld 32GB 2013-12-05 på tradera som var låst till Telia/Halebop. Fick ut 6505:-. Så du vet på...
Tack själv! Snabbt, enkelt och smärtfritt - som en affär skall vara! Edit: Härmed kan tråd låsas om någon mod råkar vara in här och kikar....
Fördel om man inte skummar igenom texten, utan läser hela texten ;). Precis som ovanstående talare säger så är den olåst.
Självklart har han bara dig att svara i sin inkorg ;).
Hittade ingen info om vilka band den telefonen stödjer. Men Tele2/Comviq och deras LTE-band de använder hittar du här:...
Sista bumpen.
Var kanske 10-15 minuter innan jag skrev det här. Tyvärr har de tagit bort sitt inlägg på FB så kan inte ge en specifik tid de la ut det sist.
Hann inte ens märka av att jag fick en betalning av SHM. Utmärkt köpare, som jag även rek. till framtida affärer. Sker inget oförutsett så har du...
Bump 1. 5S finns kvar. Åker ut imorgon bitti när jag vaknar på blocket med 1000:- påslag på priset.
Besvarat. Nexus 5 såld till SHM. iPhone 5S 64GB vit/silver finns fortfarande kvar.
Hittar inget PM. Står 0 olästa för mig.
Säljer en Nexus 5, som kör 4.4.2 och TWRP recovery. Kvitto finns givetvis på inköpet och skickas med. Inget att anmärka på skicket. Är olåst och...
Supertrevlig och snabb betalning. Din LG G2'a är nu påväg till dig. Rek. denna användare för framtida affärer. Mvh, Andreas
Läs tidigare inlägg i tråden. Bara hålla tummarna att de löser stormen av besökare just nu så alla får en ärlig chans.
Mjo.. Precis som jag skrev i min edit. Gick galant för mig, men nu verkar det blivit ett högt tryck, säkerligen därför. Hoppas innerst inne att...
Gjorde en snabbkoll nu. Verkar vara många som har det problemet. Gå in på inets facebooksida så ser ni att det verkar vara problem för vissa just...
Du måste välja webbutik och inte fysisk butik när du fick valet på sidan. Edit: Se högst upp till höger på sidan, en dropdown meny.
Inet verkar fira lite. Finns Nexus 7 32GB 2013 (Ej 3g/4G) för 1799:- men begränsat antal. Källa:...
Dra iväg ett PM till mig med vilken operatör den kan vara låst till om jag råkar få in nå låsta.
Tyvärr för din del, verkar det som om du får leta runt hos andra som säljer en G2'a. Personen före dig bjöd på print-screen av överföringen som är...
Ingen fara. Förstår att det är frustrerande när man inte får ut det man vill och tycker är rimligt. Men på sidor där det är inriktning på den...
Testa Macworld's forum eller 99mac. Ett välmående tips.
Jag är ärlig och go pojke. Ingen budgivning. Som det står först till kvarn. Om wargreymon skulle hoppa av, vilket jag inte tror, så är Galax i...
Japp såg det och besvarat. Sköter resterande i PM. Låter denna tråd vara öppen tills köparen har fått sin vara och kan lämna feedback i denna...
Jag har dig i minnet utifall den första ångrar sig i sista sekund eller så. Mvh, Andreas
Hejsan, Det går bra. Vad passar dig bäst, Swish eller banköverföring? Så jag vet vilka uppgifter jag ska skicka i PM till dig. Mvh, Andreas
Ett stycke LG G2 32GB svart säljes. Superfint skick, inget att anmärka på ö.h.t. Inköpt på PhoneHouse 2013-11-26. Olåst. Säljes till Swedroidpris...
1303:- med abonnemang. Utan abonnemang 1590:-
Tror det är bäst att skriva ut specs. Finns många oliks MBA-konfigureringar. *Tips*
Säljer en Vit/Silver iPhone 5S 16GB med alla tillbehör & inkl. kvitto. Telefonen är låst till Telenor....
Ett tips, ge negativt omdöme och klicka i att betalning är utebliven, så blir du krediterad avgiften hos tradera när du lägger upp varan på nytt.
Beror på vart man letar. Finns avsevärt billigare. Så ta och halvera den summan minst, om du vet hur du ska leta.