Separate names with a comma.
1. Antingen tar du T9 dialer som finns länkad på första sidan på denna tråd. Eller så gör du som jag, tar hem TouchPal gratis från Market....
Ojdå! Det låter riktigt trevligt! Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Hoppas Swedroid får en också så man kan få läsa recensionen innan den 29e :-) Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Done :-) Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Trist för dig att du tror att färger måste ha att göra med sexuella läggningar. Min favoritfärg är rosa och skulle utan tvekan köpa en rosa HOX...
Hmm. Ok, då får det bli att även jag köper med verktyg. Jag kommer se till så att min 2,5åring sover innan jag sätter igång med skärmbytet :-D...
Den fast med radio hade varit en bra ersättare till SonyEricson MW600. Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Hur hårt? Och varför ska man trycka hårt? Jag har aldrig tryckt hårt på en smartphone sedan Nokia 5800 som inte hade capasitiv skärm. Skickat...
För att kunna nyttja Apt-x så måste även headsetet ha stöd för det om jag har fattat? Den populära SonyEricson MW600 kommer tex inte nyttja Apt-x?...
Igår tappade min fru sin Sensation i golvet med spräckt skärm som följd :-( Jag tänkte köpa nytt glas från ebay. Min fråga är om man behöver...
Tack för ditt svar :-) Jag var lika nojig innan jag köpte min Desire. Jag vill bara inte finna ett fel på en telefon för ca 5500 kr efter doa...
Jag undrar exakt samma! Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Jag är lite trög :-), men du menar att xda har fixat en egen root så man slipper gå via htcdev? Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Jag köpte min Desire för exakt 2 år sedan. Har aldrig ägt en telefon så länge! Nu när jag vet hur ful SGS3 är och att den hårdvarumässigt är...
Om man rootar den via HTCDev. Blir den då rootad på "samma riktiga" sätt som om den skulle bli rootad via "hemmapul" ? Dvs. fullt upplåst och fri?...
I morgon så här dags så VET vi hur SGS3 ser ut och vilken hårdvara den har :-D Jag är grymt förväntansfull! Jag tänkte bara fråga hur det har...
Jag är riktigt förväntansfull! Hoppas hoppas att SGS3 inte är lika plastig som tidigare modeller. Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Jag har också den senaste tiden haft problem med tele2 här i Örebro. Om en månad byter jag till Universal telecom som kör Telenors nät så får vi...
Japp! HD filmning fungerar inte på No-Sense Rom. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Sänk videokvallen från hd till hög. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Ojdå! Idag är alltså sista dagen på erbjudandet?! Min nuvarande bindningstid på tele2 går ut 9e maj. Är det möjligt för mig att begära...
Är telefonerna operatörslåsta till tele2 alltså? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Trevligt! Rom:en fungerar perfekt efter att ha avaktiverat skärm-på animering när man väcker telefonen :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tack så mycket för tipset! Jag har helt missat den tråden. Skall testas :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag söker en bra budget / ekonomiapp. Jag vill kunna lägga in inkomst och utgifter månadsvis så man kan hålla koll på min personliga ekonomi....
Efter återställningen så fungerar det! Skönt :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag får testa med en fabriksåterställning. Tack för tipset :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nix, jag känner inte killen som hade telefonen innan mig då han slutade innan jag började på nya jobbet. Jag är den killens ersättare. Sent...
Jag har fått överta en begagnad X10 mini pro som arbetsmobil. När jag försöker lägga in ett nytt, eller logga in med befintligt google konto så...
Ahh! Jag skulle precis starta en tråd om just detta. Swedroid fixar detta säkert snart :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag rekommenderar Dood's music streamer istället för grooveshark. Dood's kör med groovesharks musikdatabas och är gratis. Det går att spela...
Ångerrätt kan du väl nyttja om du vill? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Gå in till en 3 butik så fixar dom ett microsim Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tack så mycket för tipset! Jag hade problemet med att telefonen inte kunde väckas men det ser ut att ha löst sig efter ditt tips! Sent from my...
fel...
Jag har alltid haft Comviq/Tele2 men överväger nu att byta till 3 med deras kampanj. Jag undrar om här finns några medlemmar i Nerke som kan...
Appar du har skaffat via Market kommer du åt om du använder samma google konto på bägge telefonerna. Appar som du har skaffat på annat håll...
En bättre förklaring skulle leda till ökad chans till att få hjälp. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Alltid trevligt med uppdatering! Ska genast testa :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag söker en app där man kan skriva in vilken mat man ska laga varje dag framöver. Matschema för en månad framöver helt enkelt. Sent from my...