Separate names with a comma.
Hej på er! Måste bara fråga er som har en Galaxy Ace om det inte finns någon lampa som lyser upp när man fått sms eller när man laddar telefonen?...
Hej alla! Har ett ganska störande problem på min sambos X10. Började med att det bara gick att ladda telefonen ibland, då via adapter in i...
Hej alla. Jag vet att man kan koppla in telefonen till sin bilstereo på många olika sätt, men går det att koppla telefonen direkt mot bilens...
..på samtal. Finns det någon app som löser detta? Jag har sökt runt på forumet men inte hittat nåt tips. Känns lite segt att söka runt på market...
Hej! Jag undrar om någon vet om man kan få bort notifieringen av sms som hamnar på lockscreen? Sambon har en LG Optimus och använder sig av...
Tjena! Vill bara kolla med er här på forumet om ni vet någon bra unboxing-video av LG Optimus? Har letat en hel del på youtube, men finner bara...
En kort fråga. Finns det någon väderapp som visar aktuellt väder/temperatur? Alla jag har provat visar vädret mellan två olika klockslag. Jag är...
Har ett problem med facebookapplikationen till min androidtelefon. Appen visar att alla mina vänners statusuppdateringar är skrivna för två timmar...