Separate names with a comma.
Har en Samsung Galaxy 9 plus svart med originalskal med display i nyskick. Kvitto och garanti finns. Önskar byta mot en Iphone X. Finns i Stockholm.
Wireless charger till S7/S8 i nyskick (Stödjer snabbladdning) Följande modell...
När jag köpt ny telefon säljer jag min Galaxy S7 Edge (Svart). Den är i gott skick och är ca 1år. Finns mindre små repor på ramen annars gott...
Säljer en svart S6 Edge i mint condition. Alla originaltillbehör ink trådlös laddare samt original kartong medföljer. Original skal S view cover...
Jag säljer en Ipad3 med retina samt Apple smart cover i läder (Apple Original) Sitter även ett skydd på baksidan som följer med. Självklart finns...
Såld
SÅLD
Surfplatta i nyskick med 3G. Det följer även med ett Samsung orginal case (800kr). Kvitto finns och garanti. Pris: 2500 eller bud.
Jag önskar byta en s2 i nyskick samt en AppleTV2 mot en HTC ONE X. Telefonen är olåst och det följer med många orginal tillbehör till telefonen...
Hej, Någon som vet när Samsung planerar att släppa ICS till sina tabs? Sent from my GT-P7300 using Tapatalk
Går det att installera/flytta program till det extern SD-kortet? Lyckas inte få navigationsprogrammet att installeras där.
Är det någon som lyckats få Lg klockwidgeten att visa korrekt sommartid? Sent from my LG-P990 using Tapatalk
När jag tar kort med blixt med 15-30% batteri kvar så dör telefonen och batteriet måste tas bort och sättas tillbaka för att det skall gå att...