Separate names with a comma.
Funkar verkligen inte detta lätta enkla sätt. tyvärr.
Tror inte ett dugg på det dära. Det har som sagt kommit fram att HTC och Samsung fått sina 2.1 och 2.2 mycket tidigare än SE, så det stämmer ju...
Sedan kan vi upplysa om mycket bättre batteritider om du uppdaterar till senaste programvaran. Min mobil fick nästan triplad kapacitet. :-)
Buggig? Har aldrig haft en sådan här stabil mobil. Måste undra var det är för buggar du talar om? För min funkar precis som den ska. Varken mer...
Hur fick du ner appen?
Tyvärr har ju inte halebop några vidare villkor för surf. 3Gb är ju bara löjligt.
Fast hejda pollarna nu. Om du faktiskt kan hävda att ditt abonnemang inte utlovar det som står utlovat, så kan man ofta bryta i förtid då operatör...
Någon som fått tillbaka Swebankappen? För hos mig finns det inte. Tog återigen kontakt med Swedbank, å får tillsvar att jag skall lämna IMEI...
Jo, den lyser grönt ... men slocknar när den är klar. Möjligen är den släkt om det skulle vara så lite ström, att den inte ens kan starta. Då tar...
Vi kan ju testa... Tryck meny när du är i Telefonboken och välj sedan "Visa grupp" (detta gör du via skärmen förstås). Testa några av de...
Jepp, i mobilen... :-)
MIn verka tyvärr gått åt andra hållet, Men börjar funderar på om Batteryminder är problemet och möjligen Juicedefender? Börjar läsa på en del...
Tror X8 släpps antingen lite efter 2.1 release för våra lurar, eller ungefär samtidigt. Men vi skall vara lite glada att SE uppenbart denna gången...
Orsaken sägs ju vara HTC och Samsungs nära sammarbete som är orsaken till varför dessa båda företag kunde slänga in Froyo så tidigt i sina lurar....
Alltså, mobilen lär ju knappst blir sämre. 2.1 kommer och SE skjuter sig själva i foten om de inte släpper 2.2 kvickt också. De har varit duktiga...
Vad jag förstått är planen att att X8 skall släppas med 2.1 som t ex i Sverige, men på vissa marknader blir det 1.6.
Men Se har ju fått koden till 2.1 mycket senare än de andra .... därför var de tvungna att släppa med 1.6. Vi skall vara glada för att de faktiskt...
Men går inte att lägg in ännu eller?
Precis, han snackar ju om onödiga saker. SE har ju bara lagt in saker som gör att 1.6 faktiskt har samma funktioner som 2.1 (förutom...
Jag testade en Iphone 4 för ett tag sedan, igår alltså... he he. Den hade samma problem med tangentbordet som X10 hade i början. Men idag har jag...
Tja, jag vete fankens, om det blivit bättre. Rör jag inte mobilen... ja då håller den. Men varje gång jag rör den, så Slurp säger det. Jag kan se,...
Jag har då inga tensenser till lagg i mobilen, inga segheter heller. Det har iallafall mina uppdateringar fixat till. Men visst 2.1 är ju på väg....
BigR>>> orsaken är ju den ojämna batteriprestandan. Du har bra, Hyddan har bra. Men min tar slut på runt 10 timmar. Och då har jag faktiskt inte...
Tycker ni kommer med poänger, men man blir ju förbannad på Ifånligan som skall klanka ner på min favoritmobbe. Som sagt enda problemet som jag...
Lustigt att du har sådana problem. Visst mitt batteri är uselt. Men i sig, kan jag ju inte alls hålla med om din kommentar pisstelefon. he he. Jag...
Ok, men jag tycker nog att mindre än 10 timmar är inget bra för en mobil. Idag har jag i princip bara haft den i min ficka. Möjligen rört hålt på...
Ja, nu är Fredik Granlund igång igen, med att skriva ner X10. http://www.expressen.se/prylar/1.2086458/iphones-rivaler-i-stort-test Förstår...
Spare parts är den verkligen bättre än original appen som finns i inställningarna? För detta är irriterande att batteriet inte håller för någonting.
Ingen som bara kommer till säkerhetskontrollen när man klickar i uppdragbara fliken? De notifieringarna är helt värdelösa eftersom man inte kan...
Detta går inte att göra med en icke rootad x10:a eller? För efter senaste uppgraderingen så har swedbankappen försvunnit på båda mina x10:or .
Hade full ladda sedan kl 9 i morse, och batteryminder säger att jag har 14 timmar. Någon som vet var hur den beräknar detta? För jag tycker den...
Jag tror ditt problem skulle lösas om du uppdaterade din mobil till den senaste. MIn x10mini har hållt ungefär 2 dagar... (förutom idag, då jag...
Jag har då aldrig lyckats hålla för den, men så andra sidan, så använder jag mest headset. :-) Så det finns inget Dödmansgrepp mer än för...
Har appen på båda x10 och x10 mini och undrar om någon annan här får samma problem som jag. När jag klickar på notifieringar så vill den inte...
På tuben alltså. Någon som har länken? Men visst 3 har ju UMTS å en hög frekvens, så det kan ju vara riktigt.
Helt ny tråd om dödmansgreppet. Finns nog ingen som missar Iphones täckningsproblem (som visserligen inte uppvisar sig i Sverige) men undrar om...
Förstår inte riktigt vad du menar. Den stora kom i juni, de övriga är nog som du säger bugg fixar. Eller så är alla förberedande. Vem vet hur SE...
Alltså, varför i helskotta är den skyddad? Bara krånglar till det hela, just p g a att den försvinner till och från på Market. Varför gör inte...
He he.... många tips. Finns några som kanske skulle funka. Men han är envis som synden. Det dära googles lät ju coolt t ex.
Starta spotify och stäng ner och öppna andra musikspelaren. Kan lösa problemet. Men något som irriterar är när appar försvinner när man uppdaterat.