Separate names with a comma.
4400 + frakt
4200 + frakt
Oneplus var bra för 3-4 år sen, numera vanligt kinesjunk
Mobiltillverkare skiftar: Flyttar alla utvecklingsresurser från telefoner till AI #Under ett event bolaget nyligen arrangerade sade...
Finns ju alltid aurora store, behövs inget google annat än att visa appar kräver GMS. fast det går ju komma runt det med.
Nej, bara pooler, källa via 2,5GB lan från annan dator med ssd. Kommer inte i närheten av att mätta lanet
Kör zfs pool med 2 diskar i varje pool, Samsung 990 EVO Plus NVMe M.2 SSD 4 TB. Men tycker att skrivprestanda är rätt bedrövlig. Flytta in tex 1...
PM skickad
Bud: 1400 + frakt
Är det denna? https://www.inet.se/produkt/5414530/huawei-h153-381-5g-router
Var finns den?
Jobbar man inte på vintern så funkar elsparkar... Och lämna den inte ute för då blir den stulen.
Elcykel är klart bättre för att pendla med. Klarar mer i väderlek och inte lika känslig för varierande underlag. Och sen rör man på sig så lite...
Nyare beg midmotor ger mest för pengarna
Hej alla ficklampgurus, vad rekas för en noob?, budget några 100 sek Bra batteritid prio
Drar tillbaka budet, blev ett par A11 istället
Ai har väl ingen förhandsinfo annat än vanliga gissningar.. Alltså nonsens
Nextcloud, OwnCloud etc https://github.com/awesome-selfhosted/awesome-selfhosted#file-transfer--synchronization
Tung o klumpig med medioker cpu
Tech specs Colour Black (Splatter Paint finish) Dimensions 163 × 76 × 11 mm Weight 240 g Operating system AphyOS (Based on AOSP 15) Processor...
1400 sek för båda
Var finns dom?
Vanliga dödliga betalar AI och sociala mediebolagens el...
Flytta över en del på en nas?
Söker en S25 Ultra, 1TB (endast 1TB aktuell)
Är det inte bättre med en VPN för att komma åt unraiden?
Hade gärna testat en arm laptop, länkade ovan var ok men tappade totalt sugen på grund av allt AI junk. Mer i ämnet: AI på väg mot kollaps – tar...
Man stänger av saker som man inte använder eller vill ha, tex AI, även delar av googles "tjänster" är oönskade (för mig). Att det kan ge bättre...
Min s25edge laddas varannan dag, 6-7 timmar sot med runt 40% batteri kvar Mixat mellan jobbmejl, många tel samtal, en del mailsvarande, del surf....
Pris?
Söker en Nvidia Shield Pro, i bra skick.
Giztop, kan vara lite darrigt med leveranser dock
Beror helt på datorn, har man en äldre burk kan det vara bökigt o hitta drivare
Svarade: 1: inget 2 : allt
Finns fler uppdateringar från microsoft än system
Vi har alla olika intryck av windows 11, mina är mest negativt, bara en sån sak att nästan varje uppstart att min laptop så ska windows 11 starta...
Windows 11 håller på bli nått sorts AI-träsk, hugaligen vad skit som installeras. Fick gå tillbaka till windows 10 på laptopen. När LTSC support...
Har slutat använda amazon prime pga just reklamen, ingen lust heller o betala extra.
Hade fel, även cache räknas, så varje lagringsdisk räknas: Lagring, cache, system etc
Jag kör utan parity, och uppdaterar allt eftersom nya firmware eller mjukvaruuppdateringar kommer. Se till och ha ett redundanssystem som funkar...