Separate names with a comma.
samma här, den 29:e Januari blir det en GN för mig. From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Jag sa att jag aldrig skulle köpa en Samsung MEN! Den 29:e Januari så blir det denna skönhet, jobbigt bara att man får vänta 2månader efter...
man kan ändra namnet till vad man vill men man får inte ha mellanrum mellan bokstäverna. "Så-här-heter-min-backup" går lika bra som "2011-10.19"...
Finns inga problem med wifi varken på denna eller WB så måste vara något med telefonen och routern som knasar. From my CyanogenMod, official by...
syftar han på wifi eller? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Det var innan, nu måste du installera xrecovery via flashtool. Har du rootat? Gör i såfall följande. Gå in i inställningar » appar » bocka i...
Jo det gör den. From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
vad menar du med wlanet? Wifi eller? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
ta om det där? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Du verkar ha samma problem som lunk hade testa hans sätt hopp tillbaka någon sida och läs. From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
händer ingenting eller? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
inga problem kul att det löste sig :) From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Hm inte jag heller riktigt, :-/ förstår inte heller varför det är svenska med? Har du låst upp ditt sim-kort eller något liknande? From my...
Men lås upp bootloadern och kopiera in informationen här och Följ guiden till punkt och pricka From my CyanogenMod, official by...
posta vad du får för meddelande efter du rootat och försökt igen, utan att översätta något From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
ja du måste roota telefonen innan! From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
wolfbreaks rom är väl ganska simpel att lägga in men du har massa trådar här med rom:ar titta igenom de och fråga i respektiva tråd sen har du xda...
du kan inte ladda hem rom:ar till X10 genom rom manager då x10:an inte är officiell än, utan du får ladda hem från xda och rom manager är bara...
Ja, och när du installerar cm och flashar tillhörande kernel så får du automatiskt CWMrecovery From my CyanogenMod, official by...
vad är du ute efter att göra? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
installerar du CyanogenMod så MÅSTE du ha CWM då xrecovery inte fungerar med CM From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Med titanium tar du endast backup på appar+data med xrecovery & CWMrecovery tar du backup på hela rom:en, men tänk på att xrecovery & CWMrecovery...
Du kan välja htc desire hd From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Nyheter från FXP-Team: nästa uppdatering kommer innehålla WLOD för att se om data probleme kommer från patcherna i 041, så ni som inte vill ha...
Nej, du måste först låsa upp bootloadern, sedan flasha FXP030 kernel med flashtool, för att sedan installera update.zip med CWMrecovery. From my...
Tyvärr så är inte warez tillåtet här på swedroid även om man köpt spelet spelet, det hon kan göra är ganska simpelt och redan nämnt här i tråden...
stanna på 030 då, tror det kommer en fix snart. From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
då flashade du bara 041 eller? Jag kör doomloards bootmanager kernel för fxp, men om du flashade 030 så har inte den någon data bugg? Och...
Testa hämta inställningar genom att gå in i inställningar » Sony Ericsson » hämta internet/mms inställningar eller nått sånt står det, testa det...
hur går det? :) From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
precis det får 041 att fungera men ta en backup innan om det skulle krångla! Det ska gå uppdatera superuser från Market men ta backup innan så att...
Eller skaffar du titanium backup som är gratis och trycker avinstallera på facebook root Explorer kostar pengar. From my CyanogenMod, official by...
japp, bra! Om du vill köra 041 tror jag de har hittat en lösning. Då tar du 041 update.Xxxxxx.zip och döper den till endast update.zip lägger den...
jo det är ett dumt system de hittat på. From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
va bra, men vilken version installerade du? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Testade du med annan kernel direkt efter att du låst upp bootloadern? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Skumt att det fungerar att handla för vissa men inte andra. :-/ From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team
Saken är den att jag inte vet, för så jag hade tänkt är tydligen inte tillåtet enligt Hund. Då jag hade tänkt att den sin ville ta över kunde...
Ja för att förklara :) kommer säkert hjälpa till någon gång när jag har tråkigt, men kommer inte uppdatera något eller hålla koll på WB tråd på...
Är detta endast för Samsung eller fungerar det på alla modeller? From my CyanogenMod, official by FreeXperiaProject-Team