Separate names with a comma.
Din AW skickas väl med UPS? Min skickas med DHL :).
Haha typiskt men jag kan trösta dig med att det är samma status på min AW6 :). Den är fortfarande i EINDHOVEN - NETHERLANDS
Apple iPhone 11 Pro. Oredigerad bild. [ATTACH]
Peppar peppar har jag inte haft några som helst problem med batteritiden efter uppdateringen till iOS 14. Telefonen fungerar minst lika bra som...
Laddar upp med ett klockarmband till min kommande AW6 :). Första intrycket är kvalitativt. Köpt via...
Tack igen! Good to know hehe :D.
Stort tack vännen :). Ska läsa lite mer om det.
Jag som är hyfsad ”färsk” inom Apple. Vad innebär det att göra ”volym upp, volym ned och hålla powerknapp tills äpplet kommer.” Rensar man bara...
Visserligen står det bara att "Information om försändelsen mottagen" när jag spårar beställning. Har dock fått sms samt e-post att den är...
När jag spårar min beställning via DHL skickas klockan från EINDHOVEN - NETHERLANDS
Haha då är vi två om den saken :D. Apple använder säkerligen olika fraktbolag beroende på vart man bor samt vad det finns för alternativ :).
Hehe tydligen :D, jag hade inte möjlighet att välja fraktbolag, hade du? Jag håller tummarna för dig :). Min borde senast vara framme på onsdag...
Samma här, min Nike står också som skickad med DHL och att leveransdatumet är ändrat till 30/9. Tror och hoppas jag får den redan under veckan :).
Ja det var riktigt irriterande att danska och finska fanns med fullt stöd men inte svenska eller norska. Inte logiskt alls men men :).
Jepp I know, hade alla i S10 och Note10 serien med SD utan problem med fullt stöd på svenska så blev lite besviken när inte S20 hade det :).
Vissa menyer/inställningar blir på svengelska tyvärr :ehm:.
Fullständigt språkstöd för svenska finns inte på S20 eller Note20 serien.
Haha, fortsätt du med ditt hokuspokus kalibrering av batterier :innocent:.
Trollar du?
Skönt för dig :), min Nike 44mm är det fortfarande 1/10 på :).
Det går att lägga till svenska i systemet efter man konfigurerat telefonen på engelska men det finns inte fullt stöd på svenska vilket gör att...
Haha jag kollar också x antal gånger per dag och hoppas att leveransdatumet blivit tidigarelagt ;).
Samma här :).
Ingen orsak, fick själv tipset av @galaxy81 :D Tycker det är otroligt cleant med osynlig text på alla mina applådor.
Tack, blir att testa koppla upp mina AirPods Pro mot min Apple TV 4K och testa. Har köpt en hel del filmer där så någon finns säkert med Dolby...
Skulle precis ställa samma fråga :D. Har inte märkt av att det fungerar på Spotify iallafall :).
Skönt att jag inte är ensam :). Stort tack för informationen.
När jag drar ner notisfältet på min 11 Pro är det dubbla notiser på Outlook fast på samma mejl. Kör iOS 14 men detta hände även ibland på iOS 13....
Håller med dig. Hade en vit tidigare till min gamla AW5 och var super nöjd :).
Laddar upp med lite tillbehör innan AW6 anländer :). [ATTACH]
Har inte fått något samtal sedan jag uppdaterade till iOS 14 men ska be sambon ringa mig strax för att se hur det ser ut :)
Inställningar - Telefon - Inkommande samtal har du inställt banderoll eller helskärm där?
Mycket trevligt med en ”mindre” high-end Android men helt värdelöst av Sony att inte erbjuda trådlös laddning med tanke på priset den lär hamna på.
Inte vad jag vet men @Gilgamesh borde kunna ge ett 100%igt svar :D
Det blir tyvärr svårt då telefonen inte stödjer svenska fullt ut utan endast svengelska.
Tänker du på svenska språket i telefonen eller själva tangentbordet?
Haha Appbiblioteket är absolut trevligt och förhoppningsvis kan man längre fram döpa om mapparna till det man vill då skulle jag kunna tänka mig...
Misstänkte det :). Absolut inge emot det men jag har ändå alla mina appar i mappar och ser ingen vinning med Appbiblioteket just för min del :)....
Går det på något sätt att stänga av Appbiblioteket när man swipar åt vänster? Tänkte ifall man hade någon valmöjlighet eller inte ;).
Såja :cool: [ATTACH]