Separate names with a comma.
Du är en tämligen underlig figur. Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Förväntade du dig verkligen full stabilitet och 0 problem med nightlies? Då tycker jag synd om dig. Sent from my Transformer Prime TF201 using...
Tacka Samsung för det. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag vågar inte känna på en N4 eller tänka i banorna att sälja min S3 :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Den duger så jag knappt använder kameran. Vill jag ha något bättre att leka med bootar jag bara in i omega 35 som jag dualbootar med :) Sent...
CM10.1 är tamigfan det bästa som hänt min GS3! Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Finns det någon skärminspelarapp till Android likt Fraps till PC? Helst gratis. Den måste funka till Tegra 3 också. Sent from my Transformer...
Framkom det är är du köpte luren? Isåfall har du väl all rätt att lämna in den. Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
fuu! :p Hellre Sense 4 än någon variant av TouchWiz any day of the week! Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Romen är bra och det står jag fast vid men plattan är skit. You can polish a turd with all kinds of polishes, and paint it any color you like,...
Väntar tills nästa Nexusserie istället ;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag vill också ha en :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Gps-problem, wifi-problem, kasst eMMC, dåligt placerad sdkortläsare, osv. Kan förstå att du inte är speciellt intresserad ;) Sent from my...
Lite småjobbigt bara att Primen är tung som ett as. Lite mer plast och mindre metall hade jag föredragit. Iofs hade jag föredragit en N7 32GB 3G...
Tog ni bort appen? Kan inte hitta den på min GS3 längre. Lade iofs in cm10.1 igår. Är Play regionsanpassat kanske? Är i Norge nu över julen....
Oj, skrev fel, haha :p Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
För en mindre summa pengar, ca 40 spänn, kan man köpa Chainfires grymma app mobile Odin pro med vilken man kan totalt ersätta Odin (så vida man...
Fast en note 2 som har 2gb ram går onekligen bättre än en GS3 med bara 1gb ram (i9300 iaf) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
"noobar"? "primitiva former av Android"? Hur understår du dig? Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Håller med. Nexus ftw :) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Jag klagar på min surfplatta, vilket av en mycket dum och slösaktig händelse råkar vara en Prime. Plun får tycka vad han vill men jag vidhåller...
Lyssna här och gör det noga. Primen ÄR en skitplatta. Jag har superb engelsk läskunnighet och jag har flashat en custom jb-rom, men den är...
Skitplatta. Sen är 10'' lite stort för mig. Har känt på en N7 och den är fan optimal :) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Ingen som vill byta sin Nexus 7 (32gb) mot en 32gb Prime rakt av? ;D Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Funkar finfint med CM10.1 och Omega 35 ;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Verkar så. Jag dualbootar som sagt CM10.1 med Omega 35 i full harmoni! Men då är CM10.1 primary :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Testa flasha denna med cwm: http://filecloud.io/h57d9v28 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Avbröt min 100/100-seedning igår kväll. Åkte till Norge runt 22.30 :) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Äntligen kan jag vara nöjd! Har lyckats dualboota CM10.1 och tw där CM är primary. :D Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Nu är man i Norge, på Svend Foyns Gate. Primen var inte så pjåkig ändå att ha med sig. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Göteborg passerat :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
På väg till Norge. :) Är alldeles strax i Jönköping. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag tror inte det. Men jag är förvånad att företag som Samsung tillåts skita ner och sega ner android så fasligt mycket som de gör med det fula...
Jag tror inte heller du hade haft så kul med hans iPad. ;)
Näe, det borde du väl inte? Det är en enhet som alla andra, opartiskt talat. Jag personligen skulle inte röra en iProdukt med en "ten-foot pole",...
Samsung, ja, men det är deras Koreadivision man ska skylla på. Det är bara dem som kör med exynos. Samsung USA, t.ex. kör ju, och har väl alltid...
Jag vill fan gå tillbaka till denna, permanent, fast jag vet inte om jag kan leva med kameran. Enda positiva alls med tw är just kameran. :S Sent...
Nope, tror inte det. Den har samma changelist som den polska iaf. Den som har olika changelist är väl isåfall vodafone-releasen som har XXELL5 som...
Rent överskådligt, nej. Jag fick också meddelandet att jag inte kan få uppdateringar då min enhet är modifierad, men det var ju väntat i.o.m. att...
EDIT: har installerat den nu och det ser bra ut så länge. O.B.S! Installera INTE någon custom recovery (typ cwm/twrp) samtidigt som ni installerar...