Separate names with a comma.
Usch då. Ior borta från forumet :-( Det blev ett tråkigare forum. Framförallt i off topic.
Tackar :)
Hur mycket batteri behövs när man ska installera en ny rom på en nexus 7? Räcker det med 70% batteri? Eller behöver jag mer.
Godmorgon alla glada människor. Kom ihåg att äta frukost innan arbetsdagen börjar :)
På en rullande buss med 3 och en nexus 7. [IMG]
Sommarvärmen? Join the club :)
En s2 plus. Fick den av min lilla mamma. Hon skaffade sig en s6. Och således fick jag hennes gamla mobil
Detta var lite smålulz, fick upp detta i firefox när läsaren startades upp. Tror det är dags att ominstallera firefox [img]
Alright. Tack för input :) Har dessvärre ej den där lilla lappen/inforutan på baksidan, den är bortnött sen länge antar jag. Gick in på wikin och...
Äntligen lyckades jag roota min nya telefon. Var tvungen att lägga in senaste betan från chainfire ^^ Och godmorgon på er alla :)
Inte lika illa som den där skolan i Lund som har typ 40 grader inomhus eller hur varmt det nu var....
Fick igår en Nexus 7 från min lilla mamma(hon använde inte den längre överhuvudtaget). Jag funderar på att dra ner cyanogenmod till den. Men då...
Så, då har morsan skaffat sig en S6 och jag tog över hennes gamla mobil. En S2 plus. Fungerar fint för mina behov. Den är ju bättre än min...
Detta är relaterat till er diskussion om Vin [MEDIA]
Å nä, dagens namnsdag är ju @bernhard och inte @bernard Så grattis @bernhard Kolla själv enligt http://www.dagensnamnsdag.nu/namn/bernard/ Det...
Och då har man avinstallerat simpsons tapped out. Och på en gång så minskade ramanvändningen med 100mb samt att det skapades 0.5GB ledigt utrymme....
Åh, då är jag inte ensam :p Igår trodde jag det berodde på streamingen, men nu på morgonkvisten har jag inget sånt igång.
Bara jag som upplever smålagg på swedroids forum?
Självklart. Hemsidan för chokladbollar heter iof negerbollensdag.se Men håller med, det är dags att ha debatt om plåster i några årtionden...
4 st sammanlagt. 2 av dem till morsan och lillsyrran :p De andra 2 via min signatur här på swedroid.
Resultatet är per simkort. Och i det begreppet inräknas surfsimkort som sitter i routrar och modem. Är snarare förvånad över att summan ej är...
Jaha, trodde du pratade om att du ingick i 10000 meters klubben :p
klubben eller?
Har redan en golvfläkt. Dock utan fjärrkontroll :D
Usch för värmen. Övrigt är väl ok
Hum, undrar om mediamarkt har den till salu snart :D Var ju fan därför de startade en gång i tiden. Att kunna köpa det häftigaste och nyaste.
Om någon av er har problem med att ändra färg på titelbaren(dvs det som är högst upp på valfritt fönster/program/etc). Om ni redan googlat så är...
Hittade via mydigitallife. Tråden där jag hittade bilden: http://forums.mydigitallife.info/threads/63609-Windows-10-Wallpaper Uppenbarligen så...
Btw, någon som hittat denna wallpapern i sitt W10? För Microsoft har just den bilden i sin advert. Så då tänker man ju att den ska finnas i...
Usch, kan inte sova...
Årets julklapp för tjejer att ge till killen/maken? http://www.teknikmagasinet.se/produkter/erotik/ovrigt/willy-warmer
Har jag råd med dem? Skulle behöva städa i lägenheten, får göras senare idag efter arbetsdagen. Hatar att städa, det blir ändå lika stökigt på 1...
Hola free vpn skulle jag dock ej lita på :p För du gör då skyldig till lagbrott då eftersom att din dator kommer användas för...
Du får väl åka till ett annat hav istället nästa gång. Säg exempelvis kaspiska havet, stilla havet.
W10 vill ej bli installerat såvida det finns vanliga updates som ej blivit installerade
Det är bara vänta ja. Det åker ut i omgångar. Men det märkliga är att du ej får det nerladdat med microsofts verktyg.
Det du kan göra isf är väl att inaktivera det dedikerade kortet just för installation av win10, och sen aktivera det igen och installera...
Spana in denna guiden. Någon har lyckats inaktivera enheter med det bios du använder....
Så basically så kommer du ej åt configuration isf? Om du kopplar in externt tangentbord?
Hah, denna artikeln var något lulz att läsa. https://www.yahoo.com/tech/s/windows-10-may-share-wi-164057617.html Uppenbarligen så kan Win10 dela...