Separate names with a comma.
Vet inte, bara en önskan.
Inte vågat pröva av anledningen att jag kommer fastna i det som med ettan. Imponerade att dom släpper för Mac också, inte ofta spel kommer dit på...
Du kan ställa in i gTalk att den skall bli "away" när din skärm är släckt. Om du inte har med någon inställning i standard kommer ingen ändring...
Konstigt att det inte är vanligare i sverige än, i Asien har alla telefoner dubbla platser och det torde vara eftertraktat här också då väldigt...
Ok... detdär var lite väl pre-alpha skulle jag säga. Visst, den startar. Tar en halv evighet att tanka ner bilder, under tiden laggar allting....
Rolig app, gör den bra så är det skitskoj =)
Underförstått ;)
Lycka till med exjobbet ;)
bläh :P Måste ju specifiera vad det är för pryl på något vis... eh...
Tänk på de som är gjorda för nexus även passar desire, så det finns en uppsjö med dockor såvida du inte måste ha originaldockan.
Skärmen inåt skyddar den bättre mot stötar när man går in i saker =)
Tips om hur du får åäö; 1. installera scandinavian keyboard 2. installera swedish dictionary för scandinavia keyboard 3. gå till inställningar ->...
Finns ju refund om du inte gillar det som tur är, dock så fastnar pengarna på paypalkontot (eller checkout) och kommer inte tillbaka till kortet.
Det är lugnt, telefonen tar så mycket den vill. Säker på 2A? Apmycket... :)
:cool: Finns program som kör via webbläsaren men det suger ju...
Nej den går inte att ta bort för att programmet inte skall dödas. Det är svårare för android att döda ett program som har ikonen där. Det var...
Yip, betalapp. Finns på UK market :P
har 8Gb, brukar vara 7Gb ledigt då jag inte lyssnar på musik med telefonen.. kan lagra mina apps där, har swap-utrymme och använder den för att...
http://www.youtube.com/watch?v=2ljFfL-mL70&feature=player_embedded
Inga repor på min Magic som har legat i fickan utan någon form av skydd sedan den släpptes för en evighet sedan... bra skärm där, måste vara minst...
Det svåra ligger nog i att för alliensen kunna utvärdera en entreprenör eller hand idé. Visst är det bra med starthjälp, dock måste "någon" säga...
Pure calendar kör jag, har även där färgmarkering av samma anledning som du. Går att byta skins, många olika widgets, bra funktionalitet. Kan även...
Och det händer allt för ofta att utvecklaren är lite för grön och inte kan optimera sin kod bra nog, så den slukar batteri... synd :(
Verkar som flera är sugna på silikon-skal, själv har jag alltid varit lite anti men smaken är ju som baken =) Kanske något vi bör beställa in ett...
Ja... 1000mA ska räcka för att trycka in kräm även om allt är påslaget. Däremot kan själva telefonen kanske ha hårdvaruproblem med laddning när...
Snyggare interface, men det är widget som gör den andra till guld.
hehe... hårt :) Du kan få pin-koden mailad ju, men fungerar inte det så är andra alternativet att avinstallera wavesecure genom datorn. Kolla upp...
Jag har hört talas om detta, att google goggles jobbar på något liknande. Textigenkänning med kameran är väl inte helt klart även om dom känner...
Vacker :)
Är det ens Gmail vi pratar om? Din adress är ditt användarnamn ju.
Det brukar bråka lite med just eduroam eller om det är autentiseringen... men fungerar ibland ivf ;)
Kör på nordea nu, fungerar fint och mina fonder dyker också upp. Android 2.1 med Cyanogen, custom namn på kontona.
ooooooh gimmi some! får vi någon källa på det också?
Jag har en inbyggd kompass...
Det har ju kommit kompletta 2.1-rommar till Magic nu, med överklockning på riktigt (inte bara uppklockning till standardhastighet). Släpptes för...
Fring kör jag på, skype-in och skype-out fungerar och det är det enda jag använder det för.
Användarnamn är väl knappast för och efternamn med mellanslag...? Har du Gmail? "Sorry, only letters (a-z), numbers (0-9), and periods (.) are...
Borde inte scandinavian få multitouch-stöd...? Får höra med honom. Finns som request/issue, sätt en stjärna om ni vill få fram det fortare ;)...
Juicedefender gör något sådant Locale kan också sådant
*skickad*