Separate names with a comma.
Det är nog typsnittet du valt som buggar, jag användr juh sonysketch och den visar allt normalt! vilket typsnitt va det där? är det comfortaa?
Första posten är uppdaterad med information och version 3.8.0 har inte översatt något än har lite o göra just nu så fixar det senare.
Hm, mycket skumt. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
har du inte flashat in fixen? Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Har du hört talas om Google? :P http://db.tt/jkC8DuR där har du apk:n Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my...
till 2.1? Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
kan vara modekortet som gått! Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Hotfix1 ute, denna raderar ingenting. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Jag hittade en bra app som fyllde alla minna skivomslag :) https://market.android.com/details?id=com.birbeck.android.coverart Sent from my...
det där var krångligt, lättare att bara flasha i xrecovery så är det klar! Ska fixa stock fonten också så man kan gå tillbaka. Men jag föredrar...
ja mitt sätt kräver root, då xrecovery är ett måste. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push...
Kan den ändra med dessa zip-filer? Är inte så säker på det, men som sagt vet inte. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to...
+1 Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Japp det är Sonysketch jag använder. :) Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Är folk fortfarande intresserade av denna ROM? I isf kan jag uppdatera den till Jerpeleas nya ROM kräver dock att gå tillbaka i basbandsversion....
aha du menar så :P ja jag är nöjd med X10:an men blir ändå ett bytei början av 2012 men kommer behålla min trotjänare :D och även hänga här och...
Första sidan uppdaterad med vad som sägs vara zdzihu's sista ROM! EN CM7 ROM från zdzihu! Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want...
vilken är as nice? Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Okej hehe, det är sonysketch jag använder :) hehe ska förnya mitt abb i samma veva, de jag vet just nu är att det blir en Sony Ericsson telefon,...
Tycker inte mina hemskärmar är speciellt snygga :P här har ni den widgeten, första sidan är även uppdaterad med denna bild! [IMG]
Men var bor ni igentligen? :P verkar bara haft tur att Motala finns :D Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my...
näe hann aldrig spara den innan jag flashade min. Men om någon har den så kan de juh dela med sig av den :P
första posten uppdaterad!
Det är sant :)
Va bra. :)
vet inte varför, men det läser problemet för många :) Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push...
det trodde jag va något som var självklart, men tack för tillägget. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+...
ja den är säker, håll er till topic nu :P Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
kolla in denna tråd då. Det är sonysketch jag använder. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=50111 Sent from my Xperia™ Infinity...
Hej igen! Nu är jag igång återigen :D, Har märkt att det är många som är intresserade av fonter eller typsnitt som det heter på Svenska. Så jag...
flasha in den via xrecovery,har den i zip format någon vill flasha Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+...
det finns längst upp transparen, bocka i den och välj konto så blir den som jag har. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to...
har du usb felsökning i kryssat? Har du pcc och seus installerat på datorn? Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my...
fixar det när jag kommer hem i eftermiddag. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
kul att ni känner så, känns roligare att hålla på när ni uppskattar det :D Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my...
Kul att kunna hjälpa till :) Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
det måste väl gå att byta? Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
tyvärr så stöds inte röstkommandon på svenska än varken i navigation eller telefonen. Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to...
finns zip filer man kan flasha genom xrecovery, vad är du ute efter för font så kan jag se om jag hittar något :) Sent from my Xperia™...